|
|
| Dueno |
| Tuli vaan tuossa ikärajoista mieleen kun täytän tuossa syksyllä jälleen vuosia, kuten joka vuosi on tapana :D . Olen miettinyt, että katsotaanko ovella läpi sormien miten usein? Jos kyseessä on K18 bileet nii kuinka nuoria siellä näkee ? Toki heillä voi olla kavereiden papereita niin pääse helpommalla, mutta kuitenkin. Ajattelin ite kokeilla mahkujani tässä kesällä vaikka ei olekaan 18 täynnä, kun alkaa kiinnostusta olee ja tanssi-jalkaa alkaa himottamaan :clown: . Saa kertoa kokemuksista miten teinit käyttäytyvät bileissä ja kehtaako sinne edes mennä alaikäisenä :nervous: |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Dueno
Tuli vaan tuossa ikärajoista mieleen kun täytän tuossa syksyllä jälleen vuosia, kuten joka vuosi on tapana :D . Olen miettinyt, että katsotaanko ovella läpi sormien miten usein? Jos kyseessä on K18 bileet nii kuinka nuoria siellä näkee ? Toki heillä voi olla kavereiden papereita niin pääse helpommalla, mutta kuitenkin. Ajattelin ite kokeilla mahkujani tässä kesällä vaikka ei olekaan 18 täynnä, kun alkaa kiinnostusta olee ja tanssi-jalkaa alkaa himottamaan :clown: . Saa kertoa kokemuksista miten teinit käyttäytyvät bileissä ja kehtaako sinne edes mennä alaikäisenä :nervous: |
K20-bileisiin on yleensä riittänyt kun on sinä samana vuonna täyttänyt 20v.
Veikkaisin että K18-bileisiin voi olla vaikeampi alaikäisenä päästä mutta en osaa kyllä varmuudella sanoa mitään.
Naispuoliset henkilöt yleensä pääsevät kyllä paremmin sisään. |
|
|
| BetaFactory |
Sanoisin myös että K18-raja on tiukempi.
Yhä tsekataan minun papereita silloin tällöin vaikka pian on 4 vuotta siitä 18-synttäristä. No hyvä se, huolestuttavampi on sitten kun aletaan näyttää vanhemmalta. :happy2: |
|
|
| GrimReaper |
| Jep. Kyllä noissa K18-bileissä on tarkempaa ikärajan valvominen kuin esim. K20- tai K24-bileissä. Multa ei o papereita kysytty varmaan ainakaan viiteen vuoteen stadin tai Turun bileissä, vaikka on ollut monia K24-bileitäkin. :rolleyes: Sanoo 25v. :rolleyes: |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Naispuoliset henkilöt yleensä pääsevät kyllä paremmin sisään. |
Tuo on kyllä totta! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|