|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Jep. Kyllä noissa K18-bileissä on tarkempaa ikärajan valvominen kuin esim. K20- tai K24-bileissä. Multa ei o papereita kysytty varmaan ainakaan viiteen vuoteen stadin tai Turun bileissä, vaikka on ollut monia K24-bileitäkin. :rolleyes: Sanoo 25v. :rolleyes: |
Minulta taas kysytään aina ja joka paikassa, johtuen varmaan siitä että näytän enemmän yläasteikäiseltä kuin kaksikymppiseltä... |
|
|
| philly_FIN |
| sama ongelma mullakin, v**** ikää on jo ihan riittävästi, mutta silti ei voi mihinkään lähteä ilman papereita (mulla vielä sellanen lakanan kokoinen ajokorttikin :/ ) liikkeelle, no jotkut näkee asiassa positiivisia puoliakin... |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by philly_FIN
sama ongelma mullakin, v**** ikää on jo ihan riittävästi, mutta silti ei voi mihinkään lähteä ilman papereita (mulla vielä sellanen lakanan kokoinen ajokorttikin :/ ) liikkeelle, no jotkut näkee asiassa positiivisia puoliakin... |
lakanakortti ja yhä jopa K18 check-up? Kool. ;) Alkaa pikkuhiljaa varmasti v*tuttaa. |
|
|
| Airvision |
Tuli tosta ikäraja jutusta mieleen et la Hallmarkeissa meinas pistää hymyillyttää kun poke kysy paperit meidän porukasta vaan multa ja olin viellä vanhin kaikista...näytin paperit niin pokella meinas mennä pasmat sekaisin kun huomas et olin 3 viikkoo sit täyttänyt 29 :haha:
Yleensä multa ei kysytä papereita missään mut viimeisen vuoden aikana on ollut näitä kivoja tapauksia...kesällä ostin röökiä r-kiskalta,kysy paperit sama laivalla tax-free myymälässä kysyttiin paperit bissee ostaessani.
Kivoja ilmeitä myyjillä :)
Noh,pitäs oikeestaan ottaa kohteliaisuutena aina tilanteet että,näyttää nuoremmalta..plussaahan se vaan on kun on ns.ikuinen nuori :tongue3 :tongue3 |
|
|
| philly_FIN |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
lakanakortti ja yhä jopa K18 check-up? Kool. ;) Alkaa pikkuhiljaa varmasti v*tuttaa. |
Kohteliaisuutena tämäkin pitää vaan ottaa, vaikka ei sitä
koko eläämänsä jaksa, kele kun parta jo kasvais :)
No en näytä olevan ainoa joka "kärsii" samasta asiasta ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|