|
|
| BetaFactory |
Miten on siellä etelässä (=Hki, Turku, Tampere), näkyykö glowstickejä, sinistä UV-geliä ja vilkkuvia lamppuja enää tanssilattialla? Onko vielä "in"? :) Muistan nähneeni glowstickejä täällä Vaasassa viime vuonna eräässä trance/hard trance-reivissä, mutta yleensä niitäei tavallisesti näy.
Ja mistä ihmiset nuo ostavat, kyselee tällainen tietämätön tyyppi? |
|
|
| GrimReaper |
Joo, kyllähän noita "candy ravereita" näkyy silloin tällöin mutta ei (onneksi) liian usein. Osalla on kaiken tuon kiillon ja loisteen lisäksi vielä kilo värikkäitä helyjä ranteissa ja kaulassa. Enemmän niitä varmasti näkyykin polccabileissä eli hardtranceen/hardstyleen/technoon keskittyneissä tapahtumissa.
Toivottavasti et vakavissasi ole ostamassa tuota krääsää. Näyttää lapselliselta ja typerältä minun mielestäni, sopii alle 18-vuotiaille paremmin. Suurin innostuskin niihin on jo mennyt. Netissä on kauppoja joista saa glowstickejä ym. candy-krääsää mutta en ole itse niiden kuluttaja joten en osaa sanoa tarkalleen mistä ja millä hinnalla. |
|
|
| BetaFactory |
En ole. Tuo alkaa olla jo liikaa tällaiselle lähitulevaisuudessa tulevalle juristille, eikä muuten olisi sopinut tyyliini edes silloin kun olin teinireivaaja. :) Vaikka olisi, niin varmasti olisin ollut liian ujo käyttäkseeni tuollaista helposti-erottuvaa kamaa...
Tuli vain koko homma mieleen taas kun näin pari viikkoa sitten Ruotsin TV:ltä aika mielenkiintoisen ohjelman, joka kertoi Oslon nuorista reivaajista ja kaupungin huumekulttuurista. Sieltä näin taas nuo glowstickit. |
|
|
| philly_FIN |
IMO tähän asiaan on että jos joku nauttii siitä että samalla kun tanssii voi pyrittää glowstickkejä ilmassa niin siitä vaan.
Pukeutuminen on sitten se asia johon itsekkin hieman kiinnitän huomiota, jos esim HC reiveihin menossa niin jotenkin tuntuu kotoisemmalta kun laittaa päälle kledjut jotka kuvastavat tapahtumaa enemmänkuin puku päällä meneminen...
niin pukeutuminen kuin "puikkojen" heiluttaminenkin nostattaa joillakin ihmisillä fiilistä vieläkin enemmän ja jos näin on niin antaa sitten olla... |
|
|
| Puuhis |
| Mulla löytyy kotoa 2 glowstickiä. ;) Ostin joskus syksyllä enkä ole vieläkään käyttänyt. Pitäis olla niille sopivat kemut mutta aika hiljaselta näyttää :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|