return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Astral Projection: melodiset vibesit?

BetaFactory
Hyvää lauantai-iltaa, toivottavasti niin moni teistä muista kuin suinkin vain mahdollista voi olla EIVÄT lue tätä nyt lauantaina 28.02, vaan olette jossain aivan muualla nauttimassa Hallmarkin bileistä. ;)

Mutta kysymys kuuluu: ovatko AP:n pojat tehneet muita melodisia (=ei-goa/psy) biisejä kuin tuo ilmaisena saatavissa "Burning Up"?

P.S. Astralin hienoimman kappaleen täytyy vain olla "Still on Mars", Another World-levyn viimeine biisi, joka toimii rauhoittajana edellisten goamonstereiden raivokkaan menon jälkeen. :toocool:
XeQtOr
Mun käsittääkseni AP ei oo tehny mitään muita "tavallisia" trance biisejä ku just ton Burning Upin. Mielestäni Burning Up on yks APn ehdottomasti surkeimmista biiseistä. Kannattaa ostaa Dancing Galaxy levy. Siinä kaikki biisit mun mielestä vähintään 9/10.
BetaFactory
Ei se kuitenkaan ole heidän genre, mutta minä jotenkin tykkään siitä. Itse olisin valinnut erilaiset kick-soundit yms., mutta kokonaisuudessaan biisi toimii. Valitettavasti minä en ole ikinä kuullut että joku olisi remiksannut tuota....
BetaFactory
quote:
Originally posted by Vesa
Kaapelitehtaan Devotionissa Astralilta tuli ihan OK livesetti, joka kantsii tsekata, jos saa jostain käsiinsä. Minulta ei tuota löydy, mutta paikan päällä biisit osui lähelle omaa makua, vaikka diggailen nimen omaan mainstreamista.

Siis ainoastaan omaa matskua?
XeQtOr
Astral Projection kaiketi keikkailessaan heittää LIVE setin=raahavat kaikki synat sun muut studio vehkeet mukaansa.
Psypiireissä noi isommat artistit (Infected Mushroom, Astral Projection, Astrix, etc) kaiketi harvemmin heittää dj keikoja.

Eikös Astrix just ollu Suomessa joku viikko sitten?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland