|
|
| zamson |
Ni som missat Martins remix på Inkfish - How can I believe bör ta o lyssna på den! Riktigt bra låt.
Jag ska nog dit ikväll hoppas nån härifrån kommer också! |
|
|
| staz |
jag var och kollade läget på state.. helt ok, känns surt att behöva peja fullt intrådespris när det bara är 1 timme kvar till de stänger dock.. jag prutade ner till 70 fast mina dumma kompisar är för fyrkantiga för att göra sånt och betalade fullt.:p
gissa vilka som var utanför vid stängningsdags om inte våra gamla vänner krogkommissionen som stod och frågade ut folk.. om de ändå skulle ta och lära sig att det är vid stureplan som knarket flödar... om jag någonsin blir rik och sätter mig in i snobbkretsarna där alla använder kokain så vet jag iaf var jag ska gå för att få vara ifred, vilket stureplanställe som helst. |
|
|
| Sorrow |
| quote: | Originally posted by staz
om de ändå skulle ta och lära sig att det är vid stureplan som knarket flödar... om jag någonsin blir rik och sätter mig in i snobbkretsarna där alla använder kokain så vet jag iaf var jag ska gå för att få vara ifred, vilket stureplanställe som helst. |
Nog får ställena på Stureplan besök de också allt. Desto oftare direkt av polisen, faktiskt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|