return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
köp av hörlurar

beaversweede
det finns säkert någon tidigare thread om det här..men jag är för lat för att leta :rolleyes: ..
hursomhelst så undrar jag om ni har något bra tips på allround hörlurar,, som jag både kan använda i hemmet,då man är ute går,leker med hunden ( :conf: ) o.s.v..
får max kosta ca 1000 kr

/da beaver
Powell
koss PortaPro har jag haft i något år nu .. och jag diggar dom skarpt, bra ljud, fet bas osv.. Rekommenderar dom skarpt om du bara ska ha dom som "allround" lurar, alltså inte att dj:a med och så.
Dioxys
ett tips jag kan ge iaf :) är att inte köpa sonys prylar! har bara haft dålig erfarenheter med dessa
dj_hysterix
quote:
Originally posted by Dioxys
ett tips jag kan ge iaf :) är att inte köpa sonys prylar! har bara haft dålig erfarenheter med dessa

jag med:p
Smekbar
quote:
Originally posted by Dioxys

jag har ett par vanliga Sony MDR-V150 lurar (kostar typ 250kr :)) som jag använder till min mp3spelare... tycker de är hur bra som helst för det priset... lätt de bästa lurarna jag stött på för de pengarna... inte klumpiga heller... Koss Porta Pro lär ju dock vara väldigt mycket bättre, de har ju vunnit pris efter pris efter pris :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden