return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Tracking: elääkö skene yhä?

BetaFactory
Onnenpekkat ovat he, jotka olivat MOD-skenessä mukana vanhoina aikoina, silloin kun skene todella oli elossa (4 raiteet, demot yms.). Itse olen kuitenkin liian nuori siihen, tai innostuin muutenkin vain liian myöhään koko hommaan. Vasta 90-luvun loppupuolella minä rupesin trackaamaan, ModPlug-trackerilla. Vielä silloin skene voi hyvin. Hipit sivut olivat silloin TraxinSpace.com, TranceinSpace.com ja Modplug Central. TiS:it "saivat surmansa" joskus v. 2001 veikkaisin, mutta siellä pyöri todella paljon väkeä. Sen jälkeen olen hitaasti siirtynyt pois musatekemisen maailmasta, MIDI-hommat eivät ole luistaneet.

Joten miten on, elääkö trackerskene vielä netissä, onko olemassa enää isoja sivustoja, vai kuuluuvatko nuo historiakirjoihin?
unathez
Heikkoa on. Mutta toki vielä joitain sivustoja löytyy kuten www.ctgmusic.com. Sieltä löytyy vielä joitakin trackereillä musaa tekeviä tyyppejä. Taitaa enimmäkseen olla kuitenkin mp3:ia siellä.

En tiedä tiesitkö, mutta traxinspace on tulossa takaisin joskus tulevaisuudessa. Mutta sellaisia uutisia on kuulunut. Itse en enää trackereillä tee vaan reasonilla, mutta toisinaan tulee tsekattua mitä skenelle kuuluu..
BetaFactory
Kool, TiS palaamassa! Vaikka en itse tee trackerilla enää mitään musaa, niin kuitenkin tuo TiS oli jonkinlainen klassikko, ja sitä ei saa missata jos tulevaisuudessa palaa.
digitalbeat666
onhan nuita trackerbiisejä tullut väännettyä 90-luvun alusta asti. On niitä mun sivulla tuolla:
http://www.digitalbeatmusic.com/download/
BetaFactory
Kokeillaan!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland