|
|
| BetaFactory |
Onnenpekkat ovat he, jotka olivat MOD-skenessä mukana vanhoina aikoina, silloin kun skene todella oli elossa (4 raiteet, demot yms.). Itse olen kuitenkin liian nuori siihen, tai innostuin muutenkin vain liian myöhään koko hommaan. Vasta 90-luvun loppupuolella minä rupesin trackaamaan, ModPlug-trackerilla. Vielä silloin skene voi hyvin. Hipit sivut olivat silloin TraxinSpace.com, TranceinSpace.com ja Modplug Central. TiS:it "saivat surmansa" joskus v. 2001 veikkaisin, mutta siellä pyöri todella paljon väkeä. Sen jälkeen olen hitaasti siirtynyt pois musatekemisen maailmasta, MIDI-hommat eivät ole luistaneet.
Joten miten on, elääkö trackerskene vielä netissä, onko olemassa enää isoja sivustoja, vai kuuluuvatko nuo historiakirjoihin? |
|
|
| unathez |
Heikkoa on. Mutta toki vielä joitain sivustoja löytyy kuten www.ctgmusic.com. Sieltä löytyy vielä joitakin trackereillä musaa tekeviä tyyppejä. Taitaa enimmäkseen olla kuitenkin mp3:ia siellä.
En tiedä tiesitkö, mutta traxinspace on tulossa takaisin joskus tulevaisuudessa. Mutta sellaisia uutisia on kuulunut. Itse en enää trackereillä tee vaan reasonilla, mutta toisinaan tulee tsekattua mitä skenelle kuuluu.. |
|
|
| BetaFactory |
| Kool, TiS palaamassa! Vaikka en itse tee trackerilla enää mitään musaa, niin kuitenkin tuo TiS oli jonkinlainen klassikko, ja sitä ei saa missata jos tulevaisuudessa palaa. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|