return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Tracking: elääkö skene yhä?

digitalbeat666
quote:
Originally posted by Verottaja
Itse aloitin ScreamTracker:illä, siitä ImpulseTracker:iin, ja viimeiset träkkeri-väännöt on tullu tehtyä ModPlug Tracker:illä.

Osallistuin jopa yhteen sävellyskisaan tuolla ModArchivessa (taisin olla ainoa joka oli tehny biisinsä ScreamTrackerillä).

Nykyään on musiikin tekeminen "vähän" jäänyt, kun en oikeen hallitse noita über-l337-ohjelmia (lue: Reason). Fruityloopsia olen myös kokeillut, mutta mielenkiintoni on kohdistunut Renoise-ohjelmaan, joka näyttää ja tuntuu melko samalta kuin perinteiset träkkerit, tosin ohjelma tukee VST-plugareita.

heh, kusin hunajaa kun kokeilin tota Renoise demoa. Siinä on melkeen paremmat efet kun Reasonissa. :)
BetaFactory
Kiitos vinkistä, pitänee tsiigata tuota Renoisea. :)

Minulla on aivan samat ongelmat kuin Verottajalla. Tracker-interface johonkin VST/MIDI-tukevaan ohjelmaan, niin olisi unelmoiden unelma.
BetaFactory
Olen parhaillaan lataamassa demoveriota renoise.com:ilta. Olen tätä ennen koekäyttänyt Psycle-trackeria, mutta ei oikein sovinnut.
digitalbeat666
quote:
Originally posted by BetaFactory
Olen parhaillaan lataamassa demoveriota renoise.com:ilta. Olen tätä ennen koekäyttänyt Psycle-trackeria, mutta ei oikein sovinnut.

hmm, Psycle träkkeri ei oo kyllä oikeen tuttu :o
Ei oo FT2:n voittanutta. Ai niin, voit ladata myös ft-biisejä Renoiseen ;)
BetaFactory
Erosin siitä Psyclestä juuri sen takia, että nuo "FX-kirjaimet ja numerot" eivät olleet samoja kuin FT:n vastaavia.

Tämä vanha tietokone ei oikein jaksanut tuon Renoisen kanssa. Vaikka prossu-occupancy oli tuossa 90% lukemilla, niin koko homma alkoi pätkiä kun olin kuuntelemassa eräätä demobiisiä. :(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland