return to tranceaddict

Kraftwerkin saksankieliset vinyylit?

BetaFactory
Harvinaisuuksia vai ei? Entäs saksankieliset CD:t, kai niitäkin on olemassa?

Kraftwerkilla on ollut tapana julkaista biisejä molemmilla kielillä, esim. Computer Welt, Computer World. Omistuksessani on pari Kraftwerk-levyä ainoastaan (Man Machine, Trans Europe Express) (CD). Tittelit ovat selvästi molemmilla kielillä, mutta löytyykö myös saksankielisiä biisejä? Itse arvaisin ettei, onhan englanninkielisissä biiseissä vokaalit vaikkapa venäjäksikin.
GrimReaper
Vanhemmat Kraftwerk-levyt ovat melko harvinaisia ja vaikeita saada nykypäivänä mutta 80-luvun ja siitä uudemmat levyt löytyvät helposti. Itse omistan joitakin Kraftwerkin 70-luvun vinyylejä ja pari cd:tä ja myös yhden vm. '71 whitelabelin (tätä en ole itse ostanut vaan isäni aikoinaan) jossa sitten onkin ilmeisesti niitä harvoja vain saksankielisinä "julkaistuja" kappaleita...

A1. Rückstoß Gondolero
A2. Vom Himmel Hoch
B1. Stratovarius
B2. Ruckzuck

CD-julkaisuista en ole ihan varma että onko kaikista sekä englannin että saksankieliset versiot mutta muutamista albumeista ainakin löytyy molemmat ja cd-sinkuista lähes jokaisesta.

Lisää infoa ja Kraftwerk-linkkejä löytyy hyvin vaikka Discogsista: http://www.discogs.com/artist/Kraftwerk.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland