|
|
| Meltoz |
| Is inderdaad nogal kort op AIB, skippen die handel dan maar... :o |
|
|
| djcresto |
dit item toch nog eens naar boven halen.
Tis trance en tis in België, gebeurt niet elke dag. Ik heb nog steeds intresse, alleen ik heb geen rode kledij ;) |
|
|
| Wildfir3 |
| K heb ook nogaltijd zin om daar naartoe te gaan maar spijtiggenoeg geen vervoer... en ik betwijfel da ik van mijn ma den auto ga mogen hebben (ALS ik woensdag slaag in mijn rij-examen :p) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
K heb ook nogaltijd zin om daar naartoe te gaan maar spijtiggenoeg geen vervoer... en ik betwijfel da ik van mijn ma den auto ga mogen hebben (ALS ik woensdag slaag in mijn rij-examen :p) |
He he :) Ik ga ni rijden zene ;) :D :p :p
(succes me je rij-examen he, ket :) ) |
|
|
| Zehra |
ben het echt aant overwegen om hier naartoe te gaan! heb just folderke meegepikt van bij mijn lokale kebapzaak :toothless en de dinge die erin stonden sprake me echt aan! 100% pure trance! decor = japans! aziatische danseressen, kung-fu fighters :cool:, draken, vuurwerk... lijkt me wel cool voor die 15 euro! alles int rood! :cool: te gek! ns zien of mijn budget dit toelaat... (das een andere zaak natuurlijk :rolleyes: aangezien ik ALTIJD meer uitgeef dan da ik verdien... :whip: @ me) mah voor de rest wil ik dj ton tb, cor f., gielen en rest wel eens live zien eh! (ook al vinden sommige mensen die dj's nie zo goe :clown: ;))
snik @ aib! :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|