|
|
| SilentEagle |
| Idd beetje spijtig. Als het in Antwerpen was geweest was ik bijna zeker gegaan. Maja, wie doet er nu een feest in putte...:nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
alle kzal het anders zeggen, not my cup of tea |
Het mijne ook niet, té Nederlands naar mijn goesting, en voor Gielen heb ik het sowieso niet...
Maar als er de volgende keer een betere line-up is ga ik zeker! Waarom is niet wat britse namen naar hier halen, het hoeven niet altijd Nederlanders te zijn. John 'OO' Fleming, Scott Bond, John O' Bir, Matt Hardwick, keuze genoeg... |
|
|
| Joker666 |
Line up was idd wat Nl, maar blijft toch best wel meer dan ok.
Gielen, Cor en Joop stelden me maar zelder teleur!!!
Jon o'Bir is mijn request voor de outdoor editie van AiB. Een super talent gewoon. Ook Ferry en Marco V staan mee op deze lijst!!!!! |
|
|
| Kaidreas |
| ^sorry dude, dat is bij mij juist anders om. joop, gielen en cor al een paar keer, telkens weer :D dus als ge dan een affiche ziet met die mannen, hebt ge ook geen goesting. anyways. iemand niels van gogh gehoord? hoe was die eigenlijk. al kei lang precies niets vangehoord |
|
|
| Wildfir3 |
| @ Kaidreas' sig: belgishe support? Is mike nu diegene die waseige nederlands heeft geleerd? :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|