return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 
Transa update?

skip
quote:
Originally posted by Sting Ray
Minulla on tuosta Astro Dawnista cd-sinkku, jonka aikoinaan hankin Street Beatistä. Transan Chronology tupla-albumin tilasin Detunezin kautta ulkotilauksena.

mulle kans!! hook recordsin monet cd-julkaisut ovat kyllä ainakin mun ostoslistalla! x-cabs - neuro '99 esim.
j00f remixi on aivan törkeen hyvä! paras johnin biisi ikinä varmaankin! mahtavaa pauketta!

takaisin aiheeseen!
taitaa olla tosiaan hookin julkaisut aika kiven alla! transan chronologyn sain turun musiikkinurkan kautta! kyselin levyä julkaisun paikkeilla ja lupasivat tilata ja noin vuoden päästä tuli tekstiviesti, että nyt olis levy täällä!:D

ja transa oli tosiaan aivan mahtava! supernovasta magik 5:lla oma innostus lähti! noi grimin mainitsemat remixit on kyllä ehdottomasti transan parhaimmistoa! harmi vaan, ettei ole pojista mitään kuulunut aikoihin ja tosiaan viimeiset tuotokset on ollu aikamoista kuraa oikeastaan!
BetaFactory
Minä henkilökohtaisesti en ukso, että Transa ikinä palaa siihen alkuperäiseen tyyliin. Alkuperäinen Transa-soundi oli aika puhdas, ja kaikkien biisien rakenteet olivat melkein samanlaiset (samanlaiset build-upit, samanlaiset tavat rakentaa pääosaa, samanlaiset percussion-logiikat jne). Jos oli kuullut yhden Transan biiseistä, niin kun toista biisiä kuunneltiin ensimmäistä kertaa tiedettiin jo etukäteen milloin se ja se instrumentti tulisi mukaan.

Uudempi Transaääni on enemmän monimutkainen, tuo pätee kaikkiin biisiosiin, eniten ehkä rumpuihin ja koko biisirakenteisiin. En väitä että varhaisempi tapa olisi ollut huonompi tapa, mutta se oli kuitenkin teknisesti "helpompi".

Vanha Transa-soundi oli upliftning mutta samalla myös vähän synkkkä (tiedän että tuo ei paras/oikea sana, mutta kaikki, jotka ovat kuunneelleet Transaa tietävät varmasti mitä minä tarkoitan - toivottavasti). Uusi Transaääni on toisaalta ainoastaan synkkä.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland