return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Tranceformation - 9 maart - Leuven

xcape
Leuven DE studentenstad bij uitstek ,elke avond wel iets te beleven. Maar 1 ding vindt je er nooit en dat zijn trance fuiven. Elke muziekstijl is er vertegenwoordigd maar de trance schijnen de fuiforganisatoren nog niet ontdekt te hebben.

MAAR
Reeds enkele maanden zijn we er over aan het denken geweest en nu hebben we eindelijk beslist onze ideen maar eens in praktijk te brengen. We hebben besloten een TRANCEPARTY te organiseren. En onder trance verstaan we dan de echte trance gaande van redelijk progressive trance in het begin van de avond tot uplifting en zelfs wat hardtrance tegen het einde aan. Je zal zeker niet ontgoocheld worden. Check eventueel mijn eigen website voor playlists dan weet je wat je kan verwachten.
www.cassa-and-xcape.tk

Deze party gaat door in de blauwe kater een niet te grote gezellige zaal in leuven centrum met een capaciteit van 450 personen die op zich al zeer netjes aangekleed is.
Maar wij vonden dat nog niet genoeg en besloten dus ook maar een LASERSHOW in te huren. Deze mag volgens ons nooit ontbreken op een trancefuif.

Nu was ons id om op deze party eventueel een belgian trance addict meeting te laten. Laat jullie mening hierover maar eens horen.

De dj's zijn in elk geval :
dj XCAPE(ikzelf dus)en dj D mention

de homepage:
www.tranceformation.tk

Waar gaat het door :
Blauwe Kater Hallegang LEUVEN

Waneer:
dinsdag 9 maart

inkomprijs
vvk 2,5 €
doors 3,5€

Thanks

dj xcape
eieregooie
Als je wil dat dit een TA feestje wordt moet je ook wat TA's laten draaien ;)

Als er genoeg lui van 't forum komen kom ik misschien ook wel (en biedt ik me natuurlijk ook aan om wat plaatjes te spaaien ;) ), alhoewel ik het erg kort dag vind en voor mij natuurlijk ook erg ver weg. En bovendien is de dinsdagavond voor mij een normale werkdag (en de woensdagmiddag ook ;) ), maar daar valt nog wel een mouw aan te passen. Van 8 tot 5 is overigens ook nog wel de moeite ;)

Dus mensen, wat vinden we hiervan?
pooley
Ik zou dit wel zien zetten ofcourse.
Heel ver is het niet
Zehra
interessant!
FredNova
leuk initiatie

maar pas op voor de naam die is geregistreerd! (R,TM,...)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium