return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Tranceformation - 9 maart - Leuven

Wildfir3
quote:
Originally posted by eieregooie
Dus mensen, wat vinden we hiervan?

we vinden dat je moet komen :D
eieregooie
Dat vind ik eigenlijk ook wel... MITS er dus genoeg andere BeTA's gaan :)
pooley
Kan ook wel paar affiches plakken
Wildfir3
quote:
Originally posted by eieregooie
Dat vind ik eigenlijk ook wel... MITS er dus genoeg andere BeTA's gaan :)

Wie gaat:

xcape
fus
lieves
pooley
Buoyant
Giesber

zijn we weer niet goed genoeg nee :p
kdenk niet datter veel anderen gaan komen aangezien armin niet draait ;s
Zehra
quote:
Originally posted by Wildfir3
kdenk niet datter veel anderen gaan komen aangezien armin niet draait ;s

ja ja fus we hebben het al door dat je iets hebt tegen armin de laatste tijd! in elke thread heb je het over de, volgens u, onterechte armin-hype! kweet dat dit komt naar aanleiding van dat vele beta's die naar de asta gaan volgende week. kan je wel zeggen dat die avond niet alleen armin draait hoor... lees die thread eens te goei zou ik zeggen. die avond draaien ook nog M.I.K.E & Perry O'Neill, moest je het nog nie weten!

tis dus nie zo dat we, en ook ik, alleen voor armin naar de asta gaan. voor mij spelen ook: de sfeer in NL, M.I.K.E. & Perry, de garantie da ik me zeker ga amuseren, ... en nog vele andere faktoren een belangrijke rol bij het nemen van de beslissing om naar de asta te gaan! dit ff ter verduidelijking dus.

dat feestje in leuven leek me wel interessant. maar denk nie da ik ga gaan, omdat ik de volgende dag altijd les heb! en leuven is niet echt voor de deur voor mij :) (fyi: kheb geen eigen auto) maar kzal er nog wel over nadenken...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium