|
|
| xcape |
Ik zal het idee om ei te laten draaien eens voorleggen aan de organisatie. Ik kan wel niets garanderen. Voor mij is het geen probleem maar de organisatie bestaat uit meer volk dan ik alleen. Als het deze keer niet is zal het wellicht de volgende keer zijn. (Als deze party een succes is tenminste)
Wat de affiches betreft. In leuven is het onbegonnen werk de gewone aanplakborden te beplakken. Deze worden met de regelmaat van de klok overplakt. We hebben besloten de affiches tot de week voor de fuif enkel in cafe's en eetgelegenheden op te hangen. Tot dan werken we enkel met kleine flyers.
Als je graag een affiche wil kan je deze ofwel afprinten via de website ofwel afhalen op mijn kot na contact te hebben opgenomen.
Xcape |
|
|
| Wildfir3 |
| we want ei for a striptease on the floor, a striptease on the floor, a striptease on the floor :whip: |
|
|
| Wildfir3 |
ei-l33t | It's the bitter taste of losing everything I've held so dear. I've fallen... I have sunk so low. I've messed up... zegt:
Heb 9 maart vrij ;)
Take the hint! :p
*ne mens moet de organisatie wa pushen hé* |
|
|
| eieregooie |
lol :D
Maar tis waar, ik heb de 9e vrij geregeld :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|