|
|
| eieregooie |
Misja Helsloot
Judge Jules
...
Er is nog weinig bekend over dit feestje, maar het staat wel in de agenda's van deze twee heren. Qontact kennende kunnen we hier nog wel meer mooie trance namen aan toevoegen! En die Heineken Music Hall is zo'n heerlijke locatie \o/
Tis 2 dagen voor AiB, dus da's een donderdag dan denk ik... de 30e is heel Nederland vrij, vandaar :) Ben benieuwd wat we nog meer voorgeschoteld krijgen, maar ik denk dat ik ook hier van de partij ben :D |
|
|
| Buoyant |
dat noteren we, misschien maken we der wel een dubbel feestje van.
Dat feestje was toch altijd op 2 locaties op 1 avond? zowel in Amsterdam als in Eindhoven, of was dat een ander feestje???
Want dan ga ik bijna zeker naar Eindhoven
edit: twas dus wel degelijk dit feestje
kweet nog dat ID&T vorig jaar het uitzenden van de livesetjes verkloot had :whip: |
|
|
| emma |
ben benieuwd voor vervolg van line-up ...
maar maybe wel overwegen waard om te gaan !
heb al veel goede dingen gehoord over HMH, dus wil het ook wel eens zien dan !
en misja is al een mooie naam :D
nu nog ferry & armin erbij en i'll be there :D |
|
|
| pooley |
Staat Qontact ook niet bekend voor zen Hardstyle muziek? Of was dat iets anders.
Ferry is idd al een mooie naam dat erop staat.
Anders laten we ff allemaal in Holland gaan studeren, huren ee nhuis met 4-5 man, dan moet je zoveel niet meer betalen voor die rotte trein / benzine :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
Staat Qontact ook niet bekend voor zen Hardstyle muziek? Of was dat iets anders.
Ferry is idd al een mooie naam dat erop staat.
Anders laten we ff allemaal in Holland gaan studeren, huren ee nhuis met 4-5 man, dan moet je zoveel niet meer betalen voor die rotte trein / benzine :) |
wat lul je nou :conf: Ie zegt misja en jules niet ferry :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|