return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
The FUSE 10th Year Anniversary (17th of April 2004)!!!!

EleKtriKInDiGo
Ik ben niet kunnen gaan, was ziek. Anderen haakten af ...

Heb op Studio Brussel wat geluisterd, was wel ok precies.

@Technikol: Hét Fuse-hitje bij uitstek voor de moment is Alter Ego met Rocker. Zie mijn threads, of hier:
http://www.boomkat.com/item.cfm?merchID=13374

Greetz
Eagle`
Mijn Reviewtje:

Rond 22.30 hier thuis vertrokken met luke. Na een aantal keer verkeerd gereden door de tunnels toch aangekomen, wel veel auto's in de buurt, zijn we dus effe blokie rond gereden. En auto geparkeerd in een straatje waar er op dat moment wegenwerken aan de gang waren dus wel handig iig ;)

K was rond 23.15 dat we aan de poorten stonden, dacht bij mezelf al waarom hoor ik geen muziek. Effe later wisten we waarom. Grote fabrieksgewouwen deden me denken aan een station ofzow, wel mooie aankleding die oranje lampen. Effe later stonden we binnen. Eerste area was een pizzastandje en de vestiare. Geen honger geen jassen dus direct maar doorhossen naar de eerste zaal waar St.Dic aan het draaien stond. Veel te soft voor techno dus maar direct verder naar de main waar T-quest net begon. Hell mamie was dat lekker een uurtje knallen zeg, woei :tongue2

Na een kleine drankpauze was het ondertss de tijd voor mills, die met een uber gave plaat begon imo :tongue2
Tssdoor effe naar marcco Bailey live gaan kijken, ik vond het heel goed te pruimen voor een live zeg, normaal is dan altijd tijd om effe een pauze te namen maar hell no, lekker uit je dak gaan zeg, die percussie met tamtam was geil :crazy:. Na de live van marco, gebleven voor monika, was ook lekker bezig. Na halfuurtje beuqen weer naar Mills en na halfuurtje bij jeff terug een retournticketje naar kruse.

Niet erg lang gebleven omdat we zonodig op zaterdagmiddag waren gaan fietsen, wat een grandioos idee was dat weer zeg. Waren allemaal kapot s'avonds en het feest moest nog beginnen :whip:

Nu goed ken echt niks van techno, kende geen enkele plaat maar we hebben wel fun gehad en het was echt wel beuQen soms :stongue:

pluspunten:
- qua setjes of live-acts heeft er me eigelijk weinig tegengevallen, buite die st.dic veel te soft die herrie.
- aankleding was niet uber maar viel nog wel mee
- Mills was Tah Man :D

minpunten: drankstandjes, jezus wat de neuk was dat zeg, hoe bedenken ze het drank betalen met cash :rolleyes: Gevolg ellelange files, wat een kansloze meuk zeg ...

en dan nu grootste minpunt BREEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAHS
ik weet niet waar jij naartoe geweest bent fus, maar het liep er gewoon vol :whip: We vroegen ons soms af of de maximum leeftijd voor dit event 15 was ofzo :conf: Publiek dat je in fuse zelf vind is normaal toch heel wat anders dan gister hoor. Bij vlagen leek de gemiddelde leeftijd wel 14 ofzow .... kleuters van 12 die in strings rondliepen met een topje aan waar niks uitkwam of dan andere die het gehele tegengestelde waren, waar ik liever geen details van geef, yuk :eek:

Nu goed al bij al hadden we wel een geslaagd avondje zeker voor die prijs :thepirate
Wildfir3
haha wtf waar zijt gij die kleuters tegengekomen... ik heb er eerlijkgezegd bijna geen gezien :)
Eagle`
quote:
Originally posted by Wildfir3
haha wtf waar zijt gij die kleuters tegengekomen... ik heb er eerlijkgezegd bijna geen gezien :)

overal waar je keek fs :conf: :p
Wildfir3
Dude, wat zijn 'breezahs' voor u ofzo? Meisjes jonger dan 20 die een topje dragen? ja dan waren er idd wel ongelofelijk veel :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium