return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
The FUSE 10th Year Anniversary (17th of April 2004)!!!!

pooley
Tgaat over Tour & Taxis he waar 10 years of Fuse doorgaat eagle :)
En Fuse is ni bouwvalling, ze zouden al rap genoeg iemand achter hun aan krijgen.

Inkleding zal we lgoed zijn, hun tent op AiB was ook wel netjes gedaan, echt spacy...

En tour & Tacis is helemaal gerenoveerd, be ner zelf nog niet binnen geweest maar het heeft iets speciaals, heb ik gehord van vrienden.

gewoon gaan
SnuggLe
Teknikol, denk niet echt dat dit wat voor jou is :)
Dit is de hele avond harde techno, niet de 'hitjestechno' die dj's zoals Tiesto etc draaien.
En techno behoeft nooit 'aankleding', alleen een donker hol is volgensmij genoeg voor het publiek :)

On topic: Leuk feest, lijkt me best gaaf, maar een beetje ver rijden :( En James Holden is dezelfde avond in mijn home-town).
Schijnt dat Sasha in juni in Belgie komt, dan ga ik wel een keer :)
Teknikol
quote:
Originally posted by SnuggLe
Teknikol, denk niet echt dat dit wat voor jou is :)
Dit is de hele avond harde techno, niet de 'hitjestechno' die dj's zoals Tiesto etc draaien.
En techno behoeft nooit 'aankleding', alleen een donker hol is volgensmij genoeg voor het publiek :)

Sommige nummers die ik noem zullen kenners idd niet rekenen tot de "echte" techno. Ik hou ook wel van harde beuk techno op zn tijd. Weet alleen of ik het de hele nacht trek :) Maar ik zie wel, is iig weer een ervaring erbij. iig bedankt.

Eagle`, pooley, Tiger777: ook bedankt voor de goeie replies!
pooley
Kusje ! :)
EleKtriKInDiGo
Dit wordt zonder twijfel een schitterend feest. Zoals Pooley als zei, 't gaat niet door in Fuse (die bijlange ni bouwvallig is), maar wel in Tours et Taxis, een of andere zaal in Brussel.

Zelfs als je niet in de technoscene hoort, is dit de moeite waard. Je hoort niet elke dag een technopionier zoals Jeff Milss aan't werk! En dan is er nog Dave Clarke, waar ik enorm fan van ben, die heeft gewoon de snelste vingers in de technoscene als je't mij vraagt. Hij is de meester cut 'n scratcher, een ervaring op zich.

Gewoon gaan!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium