return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Radion konemusiikkiohjelmat

Nuutti
Mitä elektronisen musiikin ohjelmia radiossa nykyään pyörii? Putosin hieman kelkasta erään vuoden pakollisen palveluksen aikana. Tiistain tanssi-ilta on ainakin edelleen omalla paikallaan vähän eri aikaan vain, mutta vieläkö perjantaisin tulee Dance mob lite ja Klubi? Entä X3M:n DePardy tai X3M Dance Tabin miksauksineen? Essential miksit eivät kai enää pyöri. Mitä Radio Helsingiltä tulee nykyään? Tuleeko avaruusromua vielä? Entä onko NRJ:ltä tullut sitten kiksun huippuvuosien jälkeen mitään alan ohjelmaa?
Sting Ray
Täällä Kuopiossa ainakin tulee paikallisradio Oikealla Asemalla (96.7 mHz) joka lauantai klo 20-22 Kuopion Elektronisen Musiikin Ystävät BPM ry:n oma radioshow nimeltään Dancehall. Musatyylinä lähes kaikki mahdollinen konemusiikki housesta hardcoreen. Juontajina ovat BPM:n omat DJ:t Erik ja Mish, itse vastaan lähinnä ohjelman kiksutarjonnasta lainaamalla levyjä poikien soitettavaksi eli musiikki on ainakin itselle mieluista :D

Lähetys ei valitettavasti kuulu kuin Kuopion ympäristössä, mutta jos tännepäin sattuu joskus eksymään, niin kannattaa ehdottomasti kuunnella :cool:
Mr.Mystery
Mikä on radio? ;)

Edit:
Näyttäisi Radio Helsingistä tulevan Gilles Peterson Worldwide.
Epic Star
Itse kuuntelen Trance Around the World ja A State of Trance radio ohjelmat. Molemmissa soittavat uusimpia trance kappaleita. Itse olen ainakin tykännyt.
BetaFactory
quote:
Originally posted by Epic Star
Itse kuuntelen Trance Around the World ja A State of Trance radio ohjelmat. Molemmissa soittavat uusimpia trance kappaleita. Itse olen ainakin tykännyt.

Morjensta,

Veikkaan että kuuntelet niitä streamillä? Vai...? En olisi kuullut moisista kotimaisista ohjelmista.

Tiistaisin Miettisen Kallen ohjelma, sitten olisiko kerran kuussa DJ Orkidean setti ti 22:30-0:00. Avaruusromua ei taida olla olemassa enää, joten Stephen Hawkings bye-bye.

Extremin X3M Dance on entinen dePardy. Minun mielestäni on mennyt vähän huonompaan suuntaan viimeisenä aikana, en ole kuullut että DJ TAB olisi ollut soittamassa pitkään aikaan. Hyvä on kuitenkin, että Extremillä on ollut tapana tuoda radiokuuntelijoille suurimmat eventsit, esim. Labyrinth 2000, Labyrinth 2001, Sundissential kaapelitehtaalla yms.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland