return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen

Meltoz
quote:
Originally posted by eieregooie

Aaaaaahhh... :)

Toch e mooi foto he EI ;) :p Zou e ferm koppel zijn, ni dan...? ;)
Buoyant
bedankt voor het interview, eeeeeeerrrrrrrruuuuug leuk
TOR
kan iemand uittypen?

ik weiger zoveel te downloaden :p
Kaidreas
tunaboy was te zien om het scherm, heel eventjes maar ne second ofzo.
:D
Eagle`
quote:
Originally posted by Meltoz
Merciekes voor de link Emma :)

Heb wel e paar opmerkingen:

Wat klinkt ons belgisch taaltje, toch ontzettend saai tov het hollandse... :rolleyes:
Bij de opening van zijn DJ set, hebben ze e filpmje gedraaid, ma wa e k*** opstelling van de camera, constant zo'n stuk van de lichtconstructie voor armin zijn gezicht :o
BUFFERING the most of the time :whip: :whip:

suffe kerel die interviewer imo ;)? vond stukje waar Armin allé zei wel lachen.

Bij filmpje zie je Emma en frednova staan, maar dat had je al gezien waarschijnlijk

Als je filmpjes tegoed wilt zien moet je ze aan emma vragen zij heeft ze gedownload, maar blijkbaar zijn ze nu gelocked want je kunt niet niet meer saven.

quote:
Originally posted by TOR
kan iemand uittypen?

ik weiger zoveel te downloaden :p

zeurkous

Was een vraag over zen sets of ze veel verschillen van land tot land, of ie liever kleine of een grote zaal draait.

Ie zei dat zen sets in weze niet veel verschillen, maar ie houdt wel rekening met het publiek (hij weet bv. dat belgen houden van hardere platen, toch main publiek :rolleyes: ), slaat een bepaalde subgenre niet aan bij het publiek zal ie ook niet verder gaan met dat in zen set. Ivm met zaal zei, dat het in principe niet uitmaakt waar ie draait zolang het publiek maar los gaat (leuke move trouwes van hem in filmpje op dat moment). Maar denk wel dat ie in zen binste kleinere ruimtes of clubs verkiest dan een main vol breezah en hardstyle lovers.

Verder ging het nog over de lables die ie opgericht heeft, omdat ie zoveel goed materiaal toegestuurd Oa. motorcycle enzo, ie was de eerste die de tune toegestuurd gekregen had. en omdat al dat goed materiaal daar maar onder het stof lag mooi te wezen, heeft ie een lable(s) opgericht.

hij had het ook nog over mike, over de tune die ze samen gemaakt hadden (intruder dus) en de back2back, dat eigelijk een geheimpje moest blijven. Die back2back was ook zuiver voor het publiek en voor de fun, was er ook aan te zien vorige week :tongue2

Ow juist was ook nog een vraag waarom er zo veel nederlandse dj's aan de top staan. Weet niet goed meer wat ie juist weer zei, maar ie zei ook dat wij belgen ook wel veel mensen hebben om trots op te zijn mike, yves, fred backer, airwave enzovoort.

vraag nog over zen releases, onder meer ASOT 2004 mix cd, cd die gemixed heeft live met cd's niet met computer omdat ie de beste kwaliteit voor de luisteraar wou bekomen. Ie had het ook nog over bepaalde artiesten die vroegen om trecks voor deze mix-cd te maken oa. Remy vroeg dat. Echt top wist ik niet. Verder ging het ook nog over de manier van mixen, dat ie mixt in toonhoogten enzovoort.

Hij had het ook over die Classical translation,klassieke stukken die ie samen gedaan heeft met een pianist. Die dan later geremixed zijn door andere artiesten, ook een remix van Armin zelf, ...

Hadden het ook over zen nieuwe album, waarvan er al 5 trecks klaar zijn, verschijnt pas april volgend jaar, als ik me nog goed herriner.

Anyway zou interview zelf beluisteren als ik van jou was, Armin vertelt het op zon super relexte manier, echt pleziet om naar te luisteren

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium