return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen

toettoet
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als Sven Väth in zijn set een tranceplaat zou hebben gedraaid zou het publiek toch ook stilvallen? Kunnen wij als trance-watjes toch evengoed zeggen dat jullie techno-liefhebbers ook watjes zijn?

Deze discussie was niet echt de bedoeling, maar goed.

Pure techno-liefhebbers zijn vaak echte puristen, daarom ben ik liever een trance-liefhebber omdat het meer stijlen omarmt (techno/progressive/house/electro). Alleen viel dat gister bij Armin in de Main wat tegen. In mijn observatie.
TOR
dat kwam gewoon omdat Till ya Drop iets te simplistisch is, denk ik

Monday Groove en bv. ook Loaded en M.I.B. hadden veel succes.
er zit gewoon niet genoeg pit in Till ya Drop.
basd
quote:
Originally posted by Eagle`
10 minuten later stonden we dan binne, effe vlug secrity voorbij dacht ik dan, maar dat was blijkbaar buiten die strandhamster gerekend, die zonodig nog is men been moest happen Daarop volgde een leuke conversatie => Agente: heb je wat bij, wat geblowed ?" ik: "Nee natuurlijk niet" zij:"ik geloof er niks van, je ziet er zo stoned uit als een garnaal". ik: "ja okay :rolleyes:" Pashokje, niks gevonden (du-uh), copietje van passpoort later eindelijk binnen.

...

- punten:
gare mestkever die me blauwe plek bijt, schurft hond

Sommige mensen zit het ook nooit mee bij de deur he :p

Wel een mooie term trouwens, 'strandhamster'.. die kende ik nog niet :)
toettoet
quote:
Originally posted by TOR
dat kwam gewoon omdat Till ya Drop iets te simplistisch is, denk ik

Monday Groove en bv. ook Loaded en M.I.B. hadden veel succes.
er zit gewoon niet genoeg pit in Till ya Drop.

Ben ik het volstrekt niet mee eens natuurlijk, maar ja. Is ook een nieuw nummer; zal het ook wel aan liggen.

Werkt ook niet in de Main - wat wil je met zo'n volume... :p
Dj P.A!
Thank You very much Belgium för a superb event.
I have traveled all the way from Stockholm Sweden to see Armin & MIKE and i was not dissapointed. Probably the best event i have ever seen.
The Antwerp is burning theme Absolute - New Horizons is simplu massive!!! I have that track in my mind all the time.

Once again: Thank You Belgium, Atnwerp, Armin & MIKE för night that i will never forget.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium