return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen

CygnusX
Fred Baker heeft ook nog Sam Sharp - Twister gedraaid.

quote:
Originally posted by Eagle`
Weer meermaals omg_ik_ken_dit_maar_kan_niet_op_de_title_komen gevoel, en om op vraag van Cygnus te antwoorden, killimanjaro heeft ie zeker niet gespaait, die had ik wel herkend. (Toen ik tegen je zei dat er een treck uit die Ibiza film kwam, dacht ik dus dat het communication was, jij dacht rapid eye, heb maar wijselijk men bek gehouden omdat ik al veel fout zat ;) )

Hehe, ik had beter zelf gezwegen :D
Eagle`
quote:
Originally posted by Pumaz
Ja ik ben totaal ni goed nu, kom net van etentje...

Tracklist zit vrij goed gevuld en ik voeg bij de b2b Renato Cohen - Pontape en ik heb bij Fred Baker nog Tiesto & Junkie XL - Obsession (Frank Biazzi remix) gehoord (toen weg gegaan).
De acapellas die Armin gebruikte waren van Coast 2 Coast - Home (x2), Olive - You're not alone en Tim Deluxe - It just won't do.

was jij der ook dan, was niet zeker omdat je bij aib outdoor praktisch geen haar had ;)
toettoet
Ik vond het wel weer tof! Geluid in de main was helaas te zacht, geen speakers achterin de zaal bijvoorbeeld en rechts harder dan links (!). Ben gewoon maar wat dichterbij staan, daarmee werd het weer gecompenseerd. Christopher Lawrence vond ik echt niks aan, dus snel die andere zaal opgezocht. Kom daar binnen en wist al gelijk dat het daar flink benauwd zou gaan worden. DJ Rezza bezig en ook een stuk van Gaetano meegemaakt, waren wel weer lekkere techno setjes.

M.I.K.E. Live viel tegen omdat het zo kort was. 30 minuten en 4 nummers dus. Beetje jammer. En tja, Live is altijd een breed begrip. Tis geen Speedy J Live-set (wat ook semi-live is natuurlijk)

Armin was weer top, gewoon weer de juiste (en gebruikelijke platen). Gelukkig weer 2 Remy & Roland platen, dat was weer flippen, vooral “Till ya drop” natuurlijk. Top plaat. Publiek was er niet weg van, wat een lauw gedoe zeg. Techno slaat niet aan bij de trance-watjes, eeuwig zonde.

En dan dus M.I.K.E. vs Armin. Man, man, MAN! Wat een feest was dat! Echt de die-hard op een rijtje daarzo. En je ziet gewoon de chemie tussen die twee, ze hebben er gewoon enorm veel plezier in het draaien. En dat komt over, kijk maar naar het enthousiaste publiek! Echt veel kippenvelmomenten.

Gelukkig draaide M.I.K.E. aan het begin nog “Totally Fascinated (Fascinated Mix)” – echt een superplaat is dat. Al die vocale dingetjes (en vocals over andere nummers) hadden niet gehoeven voor mij, maar da’s persoonlijk. The Quest – “C-sharp” was zeker weer lekker om terug te horen! En 2x M.I.K.E. vs Armin – Intruder gehoord! Ook weer zo’n energieke plaat met techy invloeden, mijn complimenten. Goed dat het nu zeker is dat die plaat een samenwerking is tussen die twee, eerder dus al gehoord tijdens de Armada Night in de Asta, Den Haag… Ik juich die hardere platen alleen maar toe.

Kon daarom die Fred Baker set ook wel waarderen; m’n voeten alleen niet, dus heel actief was ik niet meer.

Al met al een goed feest, had het niet willen missen!!

Verder nog:

Fred Baker
Kay D Smith & Marc Tall Pres. Passive Resistance – Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix)
Frank Biazzi – Turbulence

Sven Väth
Secret Cinema – Adventures
Steve-Austin
Frank Biazzi was de voor-laatste liedje van Fred Baker ...
Gladius
quote:
Originally posted by toettoet
Techno slaat niet aan bij de trance-watjes, eeuwig zonde.

:conf: :conf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium