return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen

Steve-Austin
Armin draaide Communication 2004 maar in de back to back hij draaide nog een remix van Carte blanche nee?
mynameistrance
jup, heb die ook horen passeren - lekker mixje

weet iemand wanneer de dvd zal uitkomen (zal wel ene komen zeker)
Buoyant
quote:
Originally posted by Steve-Austin
Armin draaide Communication 2004 maar in de back to back hij draaide nog een remix van Carte blanche nee?

ja das waar, maar die plaat heet Digital Delinquents - 2 Do Anything tegenwoordig

quote:
btw sorry @ buoyant dak u ni herkende, maar 'k was op da feesje in leuven lichtelijk ietsjes teveel beschonken blijkbaar om mij nog deftig gezichten te kunnen herinneren

daar zit ik niet mee in hoor, maakt nie uit ik herkende u kale bolleke trouwens ook maar amper
Jasperovitsj
Lekker uitgeslapen na 48 uur non-stop wakker en liters cafeïne-houdende dranken, tijd voor een klein verslagje:

Eerst de pita-meeting, was fijn om al een paar mannen rustig op het gemak te ontmoeten. Lekkere pita ook, op de hyperkinetische ober na...

Daarna met z'n allen richting Sportpaleis, en tegen 22u40 waren we binnen. Spijtig genoeg te laat voor de lounge-room meeting, maar in de loop van de avond ben ik bijna iedereen die daar aanwezig ging zijn tegengekomen, dus no harm done! De opening vond ik eignelijk een enorme teleurstelling. Ik verwachtte vuurwerk en een fancy lichtshow, maar het bleef jammer genoeg bij wat vlammetjes en een paar té luide knallen.
Daarna Christopher Lawrence, en die draaide toch anders dan ik had verwacht. Al bij al wel leuk, maar ik had hem meer progressive en laidback verwacht. En het volume stond in het begin inderdaad véél te zacht, daarmee waarschijnlijk dat het publiek moeilijk op gang kwam.

Dan was het tijd voor het moment waar ik al maanden naar uitkeek (ik ben een blijf een M.I.K.E.-fan! :p ), de M.I.K.E. live-act! Ik had al 3 Push live-acts meegemaakt, maar er was mij verzekerd dat deze live nog beter en specialer ging worden! Ik was dan ook aangenaam verrast toen er ook een gitarist bleek bij te zijn! Spijtig genoeg stond Mike mee achter de DJ-booth met al zijn materiaal, het had indrukwekkender geweest moest hij mee op het podium hebben gestaan achter zijn batterij synths en effects. De act zelf was goed, maar hij deed me bijlange niet zoveel als de laatste Push live die ik had gezien in Illusion @ The Beach. Het begin met Strange World was super, maar ik had hem graag eens andere nummers horen spelen. Intruder was voor mij een aangename verrassing, en het anthem daarna was toch ook even flippen! Ook de alternatieve start van UNiversal Nation was super, maar wel net dezelfde als de Push live op ILT 2001. Al bij al blijft het natuurlijk flippen als UN terug losbarst na de break! :crazy:
Alleen had ik dus vuurwerk verwacht tijdens de Push live, waarom hebben ze daar in 's hemelsnaam mee gewacht tot Richie Hawtin? En ook de drums en de gitaar kwamen er niet altijd even goed door, technische fout? :mad:

Na de Mike live nog een blijven kijken naar Armin, en zijn eerste half uur was best te pruimen! Daarna begon de vermoeidheid wel wat door te wegen, dus ben ik een uurtje gaan relaxen op de tribune. Dan tegen 3u30 naar de kleine zaal om Mike en Armin bezig te zien. En ik moet iederen gelijk geven, het was daar een feestje!! :eyespop:
Spijtig dat de apparatuur niet echt optimaal was, monitors die uitvallen en naalden die constant skippen zouden niet mogen vorkomen op zo'n event vind ik. Ook jammer van de warmte in die zaal, maar dat mocht de pret toch niet drukken! Mike en Armin hebben echt vet gedraaid, leuke afwisseling van classics en nieuwe tracks en ook leuke afwisseling van stijlen. Ik vond persoonlijk Mike's trackkeuze iets beter, alleen jammer dat hij een paar bepaalde nummers niet heeft gedraaid! Yimanya had mijn avond compleet gemaakt, maar helaas...:(

Na Mike en Armin nog ff naar Fred Baker blijven kijken, maar tegen 6u30 was de pijp uit en zijn we maar naar huis gegaan.
Al bij al een heel leuk feestje, niet zo goed als ik had gehoopt, maar toch fijn! Ook leuk om een hele hoop beta's tegen te komen, alleen wist ik op den duur niet weer wiens hand ik aan het schudden was! :D

Op naar de Outdoor edition! :toothless:

En nog dit:
Latex stinkt, zeker als het gedragen wordt door hevig transpirerende vijftigers. :whip: :mad:
Eagle`
Owk hier komt ie.

Rond 9.30 thuis vertrokken. Half uurtje karren later ongeveer was het sportpaleis inzicht, tot sollier effe de afrit moest missen. NU ja geen man overboord, nemen we de volgende afrit, toch ? Ja ntuurlijk knul. Owkey paar honder meter verder afrit afgesloten, jeeeuj joy to the world :p . Uiteindelijk kwamen we in de haven terecht, na paar verkeerde passages onderweg, waar we ondermeer kerel zagen met een bivakmuts in een auto (wat de neuk anyway), uiteindelijk op de parking aangekomen naast het sportpaleis.

Effe later stond ik dan aan te schuiven om men ticket af te halen, rest had free tickets via tmf. Cygnus & Buoyant tegen het lijf gelopen, plots zagen we Perry O'neil aan kome hosse (heb hem trouwens later nog in de main nog zien rondlope), die bij de kassa blijkbaar een gratis ingangetje kon scoren. 10 minuten later stonden we dan binne, effe vlug secrity voorbij dacht ik dan, maar dat was blijkbaar buiten die strandhamster gerekend, die zonodig nog is men been moest happen Daarop volgde een leuke conversatie => Agente: heb je wat bij, wat geblowed ?" ik: "Nee natuurlijk niet" zij:"ik geloof er niks van, je ziet er zo stoned uit als een garnaal". ik: "ja okay :rolleyes:" Pashokje, niks gevonden (du-uh), copietje van passpoort later eindelijk binnen. Hoorden plots luide knallen, was blijkbaar lawrence die met zen setje begon. Erg vermakelijk trouwens. Effe gedag gezegd, wat gechilled en ommetje op first floor en het was inmiddels 11.30

M.I.K.E. live ja okay, pff wel es leuk enzow maar infeite niks indrukwekkends, en of het nu echt wel live was, ik geloof er echt geen flikker van, die kerel met zen gitaar bv., had je hem een frans brood gegeven, was vast en zeker evegoed voor die gozer, had ie nog wat te eten ook.

3 kwartier later, was Armin aan de buurt. Ie begon met nieuwe a&b, moet zeggen klinkt live een stuk beter dan achter je pc'tje, leuk anekdote nog trouwens, effe verder was er een kerel waarvoor het allemaal wat te veel werd. Begon haast ter schreien, was wel aandoenlijk ;) Ow well terug bij de zaak, vrij harde set wel van Armin, liked it alot :D Heb denk ik geen minuut stil gestaan, had ik een reuze tijd zeg :p Weer meermaals omg_ik_ken_dit_maar_kan_niet_op_de_title_komen gevoel, en om op vraag van Cygnus te antwoorden, killimanjaro heeft ie zeker niet gespaait, die had ik wel herkend. (Toen ik tegen je zei dat er een treck uit die Ibiza film kwam, dacht ik dus dat het communication was, jij dacht rapid eye, heb maar wijselijk men bek gehouden omdat ik al veel fout zat ;) ) kortom echt super. bijna einde set toen plots hawtin effe twee macjes op de booth neerplantte, prolly ging ie met finalscratch plaate spaaien, tjemig :ironic: Wat energy drank binnengegooid, poster van de muur gehaald en zo vlug mogelijk naar room 1, waar bailey net afsloot. Effe later stonden armin en mike dan op het podium, ja what to say was gewoon te bruut die back2back, hoogtepunten binary finary, somebody. Ganse zaaltje ging mee, twee heren vooraan hadden immens fun, net als ik. Ubervet imo, hoewel de equipment niet alles wat geen freefloads ens tuff. Dan minpunt van de avond vrienden ware moe heb dus laatste 20 minuten van de set gemist en fred baker ook ;( (Anyway C sharp is voorbijgekomen ???? als er een tune is die ik zou herkennen zou het die wel wezen, weird)

Kortom vette avond imo, thumbs up :)

+ punten:
Armin en MIKE back2back (du-uh)
Armin still has it, off to all those Arminbashers :whip:
setjes waren gewoon erg lekker (hoewel het met die b2B af en toe in de soep draaide, bleef gewoon super)

- punten:
gare prijzen voor drankbonnetjes
gare mestkever die me blauwe plek bijt, schurft hond
nog steeds geen Sincere ;(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium