|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
seut, wa had ge verwacht :p
anyway, ik kan aan zijn 'machismo' nog één ding toevoegen: zooooooooooooooveel strekewijven bijeen had ik nog nooit gezien.. brrr |
Amai ja, tis percies of de nieuwe rage is uw tieten in allemans gezicht smijten, en veertig kilo wegen. |
|
|
| Wildfir3 |
| btw sorry @ buoyant dak u ni herkende, maar 'k was op da feesje in leuven lichtelijk ietsjes teveel beschonken blijkbaar om mij nog deftig gezichten te kunnen herinneren :p |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
en veertig kilo wegen. |
gij moet spreken! :haha: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Giesber
ik heb het niet gehoord, maar als tijdens de set van Armin & Mike de vocals van Tim Deluxe - It just won't do door Renato Cohen - Pontape gemixt waren, dan was het waarschijnlijk gewoon Cohen vs. Deluxe - Just Kick! (de tamzak :p ) |
Het was inderdaad dat :mad: |
|
|
| mynameistrance |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Ik word daar ziek van dat als ze een reportage over techno/trance evenementen in het nieuws geven, er altijd 80% van de reportage over drugs gaat.
En dan eindigen ze die reportage met "er zijn in totaal (slechts!!!)10 pv's opgemaakt wegens drugsbezit"
TRIESTIG. En als er dan zo'n intercultureel gedoe is in Brussel of zo met 1000 man, dan krijg je bijna heel de line-up te zien.
Ik schrijf een brief naar de VRT, ik zweer het, morgen begin ik eraan. |
die drugshond was mij ook maar een halve beest, kmocht lekker naar het politiekot stappen waar ze dan toch opmerkten van 'ah, gebt niets bij' - :nervous: :whip:
vraag is: waarom moen ze formulier opmaken en paspoort kopieren alsek niets bijheb:conf: :conf:
ma kom, was vet feestje - sfeer zat er dik in wanneer MIKE begon en isser niemeer uitgegaan derna :eyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|