return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen

TOR
was me dat een superfeestje!

binnenraken duurde wel een tijdje..
ben nog net voor de grote opening in de loungeroom geraakt, maar zag daar geen bekende gezichten.. ben dan maar meteen naar de main geweest.

Christopher Lawrence draaide vrij minimalistisch en het duurde dan ook een tijd eer er wat sfeer kwam.

maar dan met Mike was het al meteen volle bak.
echt "live" was het niet, maar zijn act was erg vet. het anthem had enorm veel succes. en natuurlijk ook Universal Nation..

Armin's set was goed, super in het eerste uur, daarna iets minder.. zijn set was wat vreemd gestructureerd en zijn overgangen waren niet altijd perfect.. hij liet een paar platen toch erg lang doorspelen voor hij een nieuwe in mixte. al bij al toch een lekkere set, met heel wat vette platen.

het hoogtepunt was idd de back 2 back set, wat een sfeer in dat zaaltje, ongelooflijk. :crazy:

als laatste kwam Fred Baker. draaide ook wel deftig, maar het volk dat was overgebleven had nogal heel grote ogen, en dat zorgde toch wel voor een vreemde sfeer vond ik. na een half uur Fred Baker heb ik dan beslist huiswaarts te keren..

en dan het moment... de playlist! :)

in willekeurige volgorde.. er ontbreken heel wat platen hoor, als iemand kan aanvullen.. ;)

Christopher Lawrence

Motu - Running Water

M.I.K.E. live

Strange World
exclusief: Intruder (= Mike vs. Armin)
Absolute - New Horizons
Universal Nation

Armin

Above & Beyond - No One on Earth (Gabriel & Dresen Remix)
Roland Klinkenberg - Monday Groove
Ton TB - Dream Machine
8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix)
Mark Norman - Phantom Manor
Midway - Amazon
Sander van Doorn - Loaded
Absolute - New Horizons
Abel Ramos - Aquarius (Randy Katana Remix)
Mojado - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
True Form - Forbidden Colours
Arctic Quest - Offbeat
Armin - Communication 2004
M.I.B. - Keep Pushin'
Tiesto - Adagio for Strings
Age of Love - Age of Love (Marc & Claude Remix)
Thrillseekers - New Life (Lange Remix)
Remy & Roland - Till Ya Drop

Armin & M.I.K.E. back 2 back

Chab - My Memory
M.I.K.E. pres. Fascinated - Totally Fascinated (Fascinated Mix)
Airwave - Ladyblue (Original Beat Mix)
Ofra Haza - Love Song (Mystic Friends Remix)
White Room - White Room
Witness of Wonder - Emotions in Motion (Thrillseekers Remix)
Jens vs. Marco V. - Loops & Things
The Quest - C-Sharp
Digital Delinquents - 2 Do Anything
Binary Finary - 1998 (Ronski Speed Remix)
M.I.K.E. vs. Armin - Intruder
Renato Cohen - Pontape
F. Massif - Sombody (Ferry Corsten Remix)
The Roc Project - Never (Filterheadz Remix)
Active Sight - Take the Day as it Comes
Push - Electric Eclipse (Tranqua Remix)
Armin van Buuren - Burned with Desire
Oceanlab - Satellite

Fred Baker

Viframa - Cristalle (Katana Remix)
Sasha - Cloud Cuckoo (Luke Chable Remix)
Age of Love - Age of Love (? Remix)
Tiesto - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
Waterplanet - Introspection (John Askew Remix)
Midway - Amazon
Tiesto & Junkie XL - Obsession (Frank Biazzi remix)
Belgian Bonzai
Ik word daar ziek van dat als ze een reportage over techno/trance evenementen in het nieuws geven, er altijd 80% van de reportage over drugs gaat.
En dan eindigen ze die reportage met "er zijn in totaal (slechts!!!)10 pv's opgemaakt wegens drugsbezit"
TRIESTIG. En als er dan zo'n intercultureel gedoe is in Brussel of zo met 1000 man, dan krijg je bijna heel de line-up te zien.

Ik schrijf een brief naar de VRT, ik zweer het, morgen begin ik eraan.
Zehra
Ziet er echt fun uit op foto's. Hopelijk kan ik volgend jaar erbij zijn. Bedankt aan iedereen die me smsjes heeft gestuurd! :)
Freezel
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Ik word daar ziek van dat als ze een reportage over techno/trance evenementen in het nieuws geven, er altijd 80% van de reportage over drugs gaat.
En dan eindigen ze die reportage met "er zijn in totaal (slechts!!!)10 pv's opgemaakt wegens drugsbezit"
TRIESTIG. En als er dan zo'n intercultureel gedoe is in Brussel of zo met 1000 man, dan krijg je bijna heel de line-up te zien.

Ik schrijf een brief naar de VRT, ik zweer het, morgen begin ik eraan.

Is in Holland ook nog bijna altijd het geval :mad: :mad: Altijd negativiteit naar voren brengen........
Steve-Austin
Wouaw, wat een fantastische fuifje voor mij, ik was in the backstage with Armin tijdens zijn set (THX Fred Nova). Foto's met M.I.K.E., Armin et Perry Oneil, en goede muziek, wat vragen meer :D

Mijn nederlands sucks, dus ik wacht de review van Fred ;)

PS: Over de tracklist, Mike begon met Chab - My memory en Fred Baker stopt met Mojado - Naranja (Dimitri Andreas Vision).

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium