|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by DJ Cossh
eerste naam in main hall word zéker trance aangezien er enkel techno & trance gespeeld worden.
Trance zal tot 3u15 ong zijn, techno komt de rest van de avond aan bod. |
heb daar ook al aan gedacht.
weet wel niet of het een super grote naam wordt, zoals ze bij Topradio hebben gezegd, lijkt me wat vreemd om er al vanaf 21u meteen in te vliegen.
misschien DJ Fire als opener?
de organisatie probeert zoveel mogelijk Belgische DJ's een kans te geven (vandaar Fred Baker), dus misschien is DJ Fire een goed idee. |
|
|
| Joker666 |
Super grote naam om 21u!? Lijkt me inderdaad ook vreemd!
Ergens blijf ik dan toch hopen op Ferry dan, alhoewel het echt onlogisch zou zijn met zulke grote naam te starten?! De enige logische verklaring zou dan kunnen zijn dat Ferry later op de avond nog op een ander evenement in Nederland (is het dan geen koninginnedag?) draait.
Er blijft dus een sprankeltje hoop over.... of niet?
Afwachten maar tot die naam dus bekend wordt gemaakt!!!:nervous: :nervous: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Joker666
Line up is niet slecht, maar wel weinig vernieuwend. Armin & M.I.K.E., Marco Bailey,... als vaste waarden op AiB. Op trance gebied zou dit minstens aangevuld moeten worden met PVD of Ferry als grote naam.
Persoonlijk vind ik de line up van MayDay Belgium beter, met Johan Gielen, Marco V, Tomcraft, Michel De Hey, Chris Liebing,Yves Deruyter, Marco Bailey,... |
Armin & MIKE > Johan & Yves
Iedere willekeurige plaatjesdraaier > Tomcraft
Maar dit wordt dus Armin & MIKE stalken hehe... Als het geen Ferry is die als eerste draait kom ik dus lekker pas om een uur of 12 aankakken :) |
|
|
| TOR |
^^ hehe.. :)
heb es in het tracklist forum gekeken voor Christopher Lawrence
kende die niet echt, dus wou even checken wat ie zoal draait..
wordt ook wel goed denk ik, hij draait wat in de stijl van John '00' Fleming, progressive met een wat hardere edge.. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basvh
zet sven vath hier ook maar bij.
volgens zijn booking:
Antwerp is Burning, Antwerp Belgien
WHO
Sven Väth
WHAT
Antwerp is Burning
WHEN
May 1, 2004
WHERE
Antwerp, Belgien
ZUSATZ INFO
No Extra Information |
Ik neem aan de afsluiter... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|