|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by CygnusX
19 à 20u is wat vroeg voor ons (Buoyant, Giesbers, xcape, ik, ...).
Zijn er nog die dat niet halen?
Zoja, dan heb ik een voorstel : 2 meetings, eerst eentje rond 19-20u, zoals al gepland, voor degenen die iets gaan eten en daarna met z'n allen, rond half 10-10u bij het station ergens. Wij arriveren zelf rond 21u42 in Antwerp-Centraal. |
Seg... en diegene die met de voiture komen :conf: ;) :p :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Misschien kunde dan rond hetzelfde uur naar Antwerpen komen, de auto voor 2 uurtjes in een parkeergarage zetten en ons vergezellen naar eender waar we gaan eten. Terwijl wij dan de tram richting Sportpaleis pakken kan je met de auto naar daar rijden (als dat natuurlijk uw bedoeling was?), en dan gewoon ginder terug samenkomen aan de ingang? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
nu wordt het wat ingewikkeld..
als ik het goed begrijp zijn er nu drie meetings:
- pre-AiB meeting
- lounge meeting 22u
- meeting met Mike en Armin na hun b2b
er wordt veel ontmoet die avond :eyes: :p |
zijn het er niet al 4 ondertussen?
- pitta meeting
- limburgophalenmeeting?
- lounge meeting 22u volgens mij zijn dertegen de deuren nog niet eens open :p, ietske later dan
- armin & mike na hun back 2 back, zou nie slecht zijn dan zijn de fake fans al nr huis :stongue:
ik zal er bijzijn vanaf de pitta meeting, en heb de uren van trein afgeprint om terug te keren vanaf een uur of 7 :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
- lounge meeting 22u volgens mij zijn dertegen de deuren nog niet eens open :p, ietske later dan
|
Ik dacht ook eerst van niet, maar aangezien de grote opening om 23u is en ze daarvoor nog die intro-dj Moreland hebben neem ik aan dat de deuren tegen 22u zullen opengaan... |
|
|
| TOR |
deuren gaan open om 21u dacht ik
net zoals vorig jaar toch? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|