|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| Jasperovitsj |
In Antwerpen blijven is ook een goed plan! Maar 1 ding....geen Giovanni's please! :p
Al 3 jaar op rij gaan we daar met ons oude klasje uit het middelbaar eten, en al 3 jaar op rij hebben we - ondanks reservatie - geen plaats en moeten we een half uur op ons eten wachten! :whip:
Allé, als de meerderheid naar Giovanni's wilt, fine by me, maar misschien kent er nog iemand een alternatief in dezelfde prijsklasse maar met betere service?
En eigenlijk stelt Dries wel het beste plan voor, aangezien de meesten toch met de trein komen? Afspreken aan het station, dan ff de stad intrekken en dan den tram op richting Sportpaleis...Good thinking Dries! ;) |
|
|
| SilentEagle |
| Pitabar Mama's Garden. Als ge de Giovanni's buitenkomt da straatje rechts in, gaat een klein beetje naar boven. Daar direct links op de hoek. Is mss iets duurder, maar voor 8-9 euro de man hebt ge de beste pita van Antwerpen. En goeie service! En ik krijg geen commissie, moest ge da denken! :D |
|
|
| djcresto |
| Vlak tegen tstation is der ook ne vree goeie libannees, maar misschien is da wel dezelfde waarop gij het hebt seb. Aant station afspreken lijkt mij ookt beste. |
|
|
| Jasperovitsj |
De plaats van afspraak staat dus al vast, nu het uur nog! :)
Ik had gedacht tussen 19u en 20u, maar het hangt er natuurlijk vanaf hoe laat iedereen naar het Sportpaleis wil afzakken. Persoonlijk wil ik daar al om 22u zijn vanwege de Mike-meeting, en ik dacht dat er een paar beta's (Kaidreas, Bertn,...) die ook wilden meedoen... |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by djcresto
Vlak tegen tstation is der ook ne vree goeie libannees, maar misschien is da wel dezelfde waarop gij het hebt seb. Aant station afspreken lijkt mij ookt beste. |
Daar heb ik het ni over, neen. :)
Die is helemaal aan de andere kant van de Meir. :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|