|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik kom zeker, maar mijn kameraden gaan ergens anders naartoe (weet ni meer waar, maar twas niks spectaculair) dus kom ik op mijn alleen...
Weet wel weg ni zelf, heb int verleden met mensen naar Sportpaleis geweest dak da wel wisten en ik heb ni echt op de route gelet...
Nog iemand met trein die het wel weet? Met outdoor zat ik bij Cresto op de trein, Gert help me! |
Misschien een goed idee om dan al te meeten bij het station, zoals met AiB outdoor? |
|
|
| Eagle` |
| en wat als je niet met de trein komt :conf: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Eagle`
en wat als je niet met de trein komt :conf: |
de bus? ja de bus-stop-plaats is daar nu wel niet zover vandaan ze. ma wacht nu is ff joskes.. want iedereen is ier precies over iets anders aan het babbelen.. die pre-aibmeeting? is dat echt vlak voor, en dan vertrekken we samen of is da rond 8 uur bv.. we gaan mac driven ofzow. en dan gaan we verder als het tijd word???? ik bedoel dan kennen we misschien iedereen al wat beter ook, en is het maybe een plezantere sfeer.. alle kdoe maar een voorstel ze.
btw wildfire. ik denk dat ge nie zou misstaan tussen een bende freaks ze. :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ma wacht nu is ff joskes.. want iedereen is ier precies over iets anders aan het babbelen.. die pre-aibmeeting? is dat echt vlak voor, en dan vertrekken we samen of is da rond 8 uur bv.. we gaan mac driven ofzow. en dan gaan we verder als het tijd word???? ik bedoel dan kennen we misschien iedereen al wat beter ook, en is het maybe een plezantere sfeer.. alle kdoe maar een voorstel ze.
|
Das wat ik ook dacht: gewoon tegen een uur of 8 met diegenen die willen afspreken ergens, een hapje gaan eten en ondertussen fatsoenlijk kennis maken. En daarna pas afzakken naar het Sportpaleis. Want eerlijk gezegd ken ik nog geen Beta's, en als ik die pas in de drukte voor het sportpaleis voor de eerste keer ontmoet gaat er niet echt veel tijd of ruimte zijn voor een fatsoenlijke kennismaking, allé, das mijn gedacht toch... |
|
|
| Pumaz |
| Ik ga akkoord met het idee van jasper, maar dan moet ik wel die afspraakplaats weten liggen in de plaats van het sportpaleis natuurlijk... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|