return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen

Wildfir3
Wat ik eigenlijk niet snap is dat nog niemand heeft gezegd dat het ook elke keer weer hetzelfde is... ok het zijn grote namen, maar telkens ik naar AIB ga zie ik diezelfde dj's aan het werk: mike, armin, marco bailey, noem maar op.

Ik vind dat het echt wel eens tijd wordt voor iets nieuws. Het mag dan wel van een fan komen, maar wie wilter nu eens niet PvD zien of Nu NRG, en ferry mag er idd ook eens bij zijn. Ergens snap ik wel dat ze bij die paar dj's blijven vasthangen maar on the other hand, het begint allemaal wel een beetje saai te worden imo. Het kan misschien aan mij liggen ofzo.

Doe mij gerust maar een ferry, pvd, nu nrg, gielen ofzo... wordt ook alweer een top trance avondje. Gaan zal ik sowieso, maar verschiet er niet van als ik na een kwartiertje Armin of Mike (en dan heb ik het niet over push live) afbol om eens de techno te gaan verkennen ofzo.

Nuja, ik zal wel de enige zijn die dat denkt, misschien ook maar logisch op een board vol mike en armin addicts :)
pooley
Neenee ge hebt gelijk, en dat is hier al gezegd het met "Vaste waarden van AiB" he :)

Maja tis waar, weggaan zal ik ni doen en techno room zal ik ook wel verkennen, still love it!

Voor de mensen die al naar AiB enzo geweest zijn is het niets nieuws, maar voor die dat nog ni geweest zijn of niet konden zijn het knallers.

AvB wordt nr1 dees jaar dus das altijd goed meegepakt die daar te latne draaien he :)

<3 Adam Beyer :)
TOR
ergens heb je wel gelijk.

het hangt natuurlijk ook af van je persoonlijke smaak. ik heb er absoluut geen probleem mee dat M.I.K.E. en Armin er opnieuw bij zijn, omdat zij hun sets volledig naar mijn smaak draaien.

er worden trouwens sowieso ook nieuwe platen gedraaid, dus je kunt nooit echt van "het zelfde" spreken.

maar je hebt inderdaad die kenmerkende stijl.. voor mij geen enkel probleem, maar ik kan erin komen dat dat voor bepaalde mensen anders ligt.
Eagle`
Zou vet zijn met nog een andere minder bekende naam als Lange, Pulser ofzow, maar ik denk niet dat er nog iets van Trance bijkomt.

Nou goed Armin & M.I.K.E B2B wordt top, Armin heeft altijd de tijd van zen leven als ie achter zen draaitafels kan staan en dat straalt ie af op het publiek. Waardoor ik steeds the time of my life heb met em :D.

Ik hou enkel men hart vast voor main, met dat breezahpubliekje remember 16 years Illusion, die sfeer was echt teleurstellend :whip:
DJ Cossh
eerste naam in main hall word zéker trance aangezien er enkel techno & trance gespeeld worden.
Trance zal tot 3u15 ong zijn, techno komt de rest van de avond aan bod.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium