|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die mannen van AIB zijn niet normaal, die plakken echt ongeloofelijk veel!! :eek:
Ik ben de voorbije weken een paar keer gaan plakken voor ons jeugdhuis, en als ik de volgende dag terug ging kijken waren onze affiches al overplakt, en altijd door AIB affiches...:mad:
En fin, ik heb er niks op tegen dat ze veel reclame maken, maar ze moeten de andere events en fuiven die op totaal andere dagen vallen nu ook niet gaan verstikken, daar is niemand mee gediend... |
Volledig met je eens... :)
De "kleinere" fuiven moeten ok nog aan de bak komen he... |
|
|
| SilentEagle |
Hehe... Plakker-oorlog.
Kheb vaag den indruk da er vorig jaar meer reclame was... En ook dat dit jaar zowat iedere 16jarige da ik ken naar AiB gaat. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wij plakken natuurlijk in de randgemeentes van Antwerpen, dus waarschijnlijk ligt de intensiteit van reclame en overplakken hier hoger. Maar dan nog, we hebben overmorgen een Underground Party, en we moeten bijna iedere dag gaan plakken om onze affiches toch maar gezien te krijgen... |
|
|
| pooley |
Wij ook just ne fameuze plakoorlog uitgevoerd.
Chance dat we 800 affiches hadden, groter dan A1 formaat :)
Zij gingen plakken om 1-3 s nachts, wij om 8 s morgens
HA !
En hun affiches zijn gisteren opgeraakt, wij vandaag nog paar gemeentes overplakt.
Afzien zulle ze doen. Do not mess with the 4Bomen, wij doen alles in overdreven mate !
Elk jaar ist plakoorlog hier, meestal kunde iets overeenkomen ma dees keer precies niet. |
|
|
| Kaidreas |
| plakken onder het moto: "to plak or not to plak" |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|