|
|
| Tiger777 |
Een nieuwe Belgische online-platenwinkel!!!
...
waar ik graag het een en het ander over zou vertellen
Het begon allemaal vorige week dinsdag... Ik bekeek hun aanbod... hmm, mooie trance collectie... en kijk, ze hebben burned with desire!!
Ik schreef me in en bestelde de plaatjes.
Dinsdag 3/2: Net na ik mijn 4 plaatjes besteld had, krijg ik een mailtje dat het geld woensdag (de dag erna!!) op hun rekening moet staan omdat er die woensdag een verzendronde is. Ik stuur hen een mailtje terug met de opmerking dat dat redelijk moeilijk zal gaan... een halve werkdag ertussen. De volgende verzendronde zou pas een maand later doorgaan. Kort daarna krijg ik een nieuw mailtje terug en daarin zeggen ze dat ik aan de chauffeur mag betalen. Ik vraag dan wanneer die chauffeur lang zal komen. Donderdag of vrijdag, door de dag. Jamaar zeg ik, ik ben niet constant thuis!! Maar maandag wel, maandag is er wel iemand thuis. Antwoord: "geen probleem, dan wordt er maandag geleverd."
Zondag 8/2: Ik vind geheel per toeval een briefje in mijn brievenbus (wie kijkt er nu 's weekends in zijn brievenbus?!?). Er staat op geschreven dat ze ZATERDAG langs geweest zijn en ik zo snel mogelijk naar een nummer moet bellen. Zo geschreven zo gedaan, ik bel het nummer. Ik hang 8 minuten aan een lijn met een irritant muziekje en een al even irritante stem die zegt:" veuillez patientez, on vous aide immediatement". Na die 8 minuten haakte ik in. Okee, het was zondag... dan werkt er niemand. Geen probleem, ik bel maandagmorgen wel terug
Maandag 9/2: 8 uur 's morgens: Ik bel terug naar hetzelfde nummer. Nu neemt een man op die heel vloeiend... FRANS spreekt, en ook dat alleen, niemand die er een woord nederlands spreekt. Okee, alors en francais he :)... Ik vertel hen dat er afgesproken was om maandag te leveren en dat ze geprobeerd hebben om zaterdag te leveren. Natuurlijk was ik niet thuis. Ik vraag hen vriendelijk wanneer een tweede levering mogelijk is. De stem beloofd mij dat ze dinsdag of woensdagnamiddag zullen langskomen. Ik bedankt vriendelijk en hang op.
Dinsdag 10/2: Hmm, het zal voor morgen zijn zeker?
Woensdag 11/2: 18:00, nog steeds niemand geweest... Ik belde opnieuw naar hetzelfde nummer waar ze nog steeds vloeiend FRANS spreken. Een vriendelijke man luistert naar het verhaald dat ik te vertellen heb. En dat ze niet komen leveren zijn hoewel ze dat beloofd hadden. Hij vroeg mijn bonnummer... "non, je ne trouve pas ca, quel est votre nom?" Ik geef mijn naam; "non, je ne trouve pas ca, ou est ce que vous habitez?" Ik zeg ternat; "ha, oui, café Manu?" neen!!! niet café Manu!! Ik raad hem aan mijn bonnummer nog eens op te zoeken. En ja hoor, hij vindt het! Hij vertelt me doodleuk dat het voor hun onmogelijk is een pakket 2 maal aan te bieden. Ik mocht het pakket gaan ophalen in Anderlecht. Gaan ophalen... ik heb 6€20 betaald om het bij mij thuis te laten afzetten!! Ik weiger de vriendelijke aanbieding en ik heb gezegd dat Distrirecords het maar moet oplossen.
Ik stuur een mailtje naar distrirecords...
een half uurtje later krijg ik een mail terug:
| quote: | | ge hebt groot gelijk dat ge der uuw handen aftrekt als ze niet bij u kunnen leveren! Ik zal ervoor zorgen. |
(Okee, ik had Stevens & Co (het courrierbedrijf in kwestie) ook dikke amateurs genoemd en ik had distrirecords zijn serieus-heid ook in vraag gesteld...). allé dan, ik tevreden, mijn boze mail had iets uitgehaald...
Vrijdag 13/2: Ik krijg een mailtje van distrirecords:
| quote: |
Zou u ons even wat meer uitleg kunnen bezorgen over uw bestelling ?
Wat is er juist gebeurt ? Wou u niet betalen of zo?
Met vriendelijke groeten,
Districrew
|
wou ik niet betalen??? Godverdoeme he, het geld ligt al een week te rotten in een schuif, ze moeten het pakje maar voor mijn deur brengen en ik betaal met een glimlach. Ik heb hun een mailtje teruggestuurd waarin ik hetzelfde verhaal (opnieuw) vertel dat ik jullie net verteld heb... ik ben nieuwsgierig wat het gevolg zal zijn...
Distrirecords.be: jouw adres voor amateurisme en problemen!!
(het doet eens deugd het te vertellen :) ) |
|
|
| pooley |
Ocharme :)
Pakt gewoon de trein naar Leuven of Mechelen, dat kost u ook maar 6euro :) |
|
|
| Tiger777 |
goe nieuws gekregen... dinsdagnamiddag komt distrirecords het mij zèlf brengen :)
Laat ons zeggen dat dit een kinderziekte was...? |
|
|
| pooley |
| Eerst zien dan geloven he tijgertje :) |
|
|
| Tiger777 |
| jep, maar nu komen ze het zelf brengen en niet een courrierbedrijf. Distrirecords is nog niet van slechte wil... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|