|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
jep, maar nu komen ze het zelf brengen en niet een courrierbedrijf. Distrirecords is nog niet van slechte wil... |
Eind goed al dus (of zijn we weer te voorbarig)
Kheb daarnet nog een gelijkaardige gebeurtenis meegemaakt in het gezellig caféétje 'manu'. Ik vroeg mij aan de toog enen duveltje, ma ze hadden het druk (er was een groep met zeer irritante en lelijke mensen uit mijn school die net voor mij binnekwamen (ambetanterikken!)). 'OK' zegt diene vriendelijke meneer ik zal het brengen. Komt hij toch wel met een Witteke af! Ma soit hij was nog zo vriendelijk om mij dan toch een duveltje te halen. De avond werd daarna alleen maar plezanter! Ach weer een saaie gebeurtenis in mijn verschrikkelijk leven. Maar kom, misschien heb ik er iemand mee geleerd om bestellingen HEEL DUIDELIJK te zeggen! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Eind goed al dus (of zijn we weer te voorbarig)
Kheb daarnet nog een gelijkaardige gebeurtenis meegemaakt in het gezellig caféétje 'manu'. Ik vroeg mij aan de toog enen duveltje, ma ze hadden het druk (er was een groep met zeer irritante en lelijke mensen uit mijn school die net voor mij binnekwamen (ambetanterikken!)). |
ik was daar bijna mee meegegaan, moest mijn pa daar niet gestaan hebben :) |
|
|
| Tiger777 |
Vervolg:
Dinsdag 17/02: Men had mij dus beloofd vandaag om 14:00 langs te komen. Dinsdagnamiddag ging voorbij... NIEMAND LANGSGEWEEST. zouden ze dan toch echt amateurs zijn?!?
Ik stuur hen een mailtje met vriendelijke en geërgerde groeten terug... eens kijken wat ze nu als excuus zullen vinden.
To be continued... |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Vervolg:
Dinsdag 17/02: Men had mij dus beloofd vandaag om 14:00 langs te komen. Dinsdagnamiddag ging voorbij... NIEMAND LANGSGEWEEST. zouden ze dan toch echt amateurs zijn?!?
Ik stuur hen een mailtje met vriendelijke en geërgerde groeten terug... eens kijken wat ze nu als excuus zullen vinden.
To be continued... |
Zat jij niet op school jongeman? :disbelief
Anyway, wat een prutserige amateurs zeg. Als ge iets doet, doe da dan goe zeg! |
|
|
| Tiger777 |
dinsdag 17/02 19:47: Telefoon... Met distrirecords. Het is om u te vragen wat stevens en co u juist verteld heeft... EUM, IK HEB U AL 3 EMAILS GESTUURD OM DE UIT TE LEGGEN!!! Bon, na het verhaal een 4e keer gedaan te hebben, beloofde de man aan de telefoon mij dat hij het pakket vandaag om 14:00 bij stevens ging gaan halen en hij het zelf ging brengen... deja vu?!?
Eens curieus zie... of ik straks men plaatjes heb... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|