|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
ja, waar hebben we dat nog gezien? oh right, tiesto. Tiesto doet net hetzelfde imo, maar toch moet op hem persé commentaar gegeven worden, en in andere gevallen wordt hij genegeerd en vergeten.
Armin = jongere versie van tiesto imo. Alleen maakt hij niet zo'n goeie tracks/remixen en kan hij het publiek toch net niet zo hard meekrijgen als tijs himself :) |
nog vergeten u flamesuit aan te trekken:p
ma eigenlijk deel ik je mening wel
*puts on flamesuit*:toothless |
|
|
| SnuggLe |
ja, waar hebben we dat nog gezien? oh right, tiesto. Tiesto doet net hetzelfde imo, maar toch moet op hem persé commentaar gegeven worden, en in andere gevallen wordt hij genegeerd en vergeten.
Armin = jongere versie van tiesto imo. Alleen maakt hij niet zo'n goeie tracks/remixen en kan hij het publiek toch net niet zo hard meekrijgen als tijs himself :) |
En zo zijn er meer dj's.
Wat ik het jammere vind is dat sommige mensen ZO ver gaan dat ze oogkleppen krijgen , terwijl datgene wat Armin doet ECHT niet zoveel verschilt van veel andere dj's.
En het ergste is dan zo'n kansloze reply als de eerste hier van "Geen Armin? Kut!", oftewel dat het zonder Armin een kutfeest is. Gaat echt nergens over....grow up. |
|
|
| Wildfir3 |
| Welja my point exactly, vandaar mijn frustratie over zowat alles wat armin aangaat. |
|
|
| SnuggLe |
Welja my point exactly, vandaar mijn frustratie over zowat alles wat armin aangaat. |
Mooizo, dan zijn we het eens :) |
|
|
| SilentEagle |
Welja my point exactly, vandaar mijn frustratie over zowat alles wat armin aangaat. |
Ik denk dat ge de gemiddelde poster hier onderschat. Niemand vind Armin het begin en einde van trance. :)
Maar zoals je weet, deel ik deels je mening *kruipt mee in de ondertussen veel te krappe flamesuit* |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|