return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Wat u en ons opviel, in de media! (Part 1)

SnuggLe
Oke, deze thread mag er van mij ook wel bij (we zien wel offie loopt).
Wat u en ons opviel in de media. Dus op tv/krant etc.

- Fido Dido is back! Die zag ik op posters van 7up staan.. dat is lang geleden!

- In de kranten stond een advertentie van het Voedingscentrum, www.voedingscentrum.nl Wat een je reinste BULL verkopen die gasten. Op tv van die klote reclames van "goed eten, wordt je niet dik etc". Zit een kern van waarheid in, maar die vetzakken moeten gewoon SPORTEN.
Het toppunt was alleen dat er nu in de krant stond een advertentie van hen van: "SMS nu je leeftijd en geslacht naar ditendatnummer, en je hoort van ons of je extra vitamines nodig hebt!. Wat een KOLDER , gaat nergens over!!! Hoe kan je dat nou weten???? Dat gaat nergens over. Maybe sporten mensen al wel goed en eten al tijden goed :S
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Het toppunt was alleen dat er nu in de krant stond een advertentie van hen van: "SMS nu je leeftijd en geslacht naar ditendatnummer, en je hoort van ons of je extra vitamines nodig hebt!. Wat een KOLDER , gaat nergens over!!! Hoe kan je dat nou weten????

haha en het trieste is dat er genoeg mensen zijn die dat toch nog doen ook......

/me pakt zijn telefoon....ff smsje sturen hoor
Ding Chavez
Kan het bericht zo snel even niet vinden maar gisteren stond er in de krant dat een Fin een boete van 170,000 (ik geloof dollar) had gekregen voor een snelheidsovertreding. Hij reed 80 waar je 40 mocht geloof ik. De boete was zo hoog omdat in finland boetes worden opgelegd naar inkomen en die 27-jarige (!!) fin had dus over 2002 10 miljoen dollar verdient.
Op zich lijkt me dat geen slechte regel om in nederland in te voeren, gewoon die boetes niet alleen laten afhangen van de overtreding maar ook van je inkomen.
De discussie over variabele snelheidslimieten of snelheidslimieten verhogen staat hier natuurlijk wel los van, voordat mensen daarover losbranden ;)
Eagle`
hehe geinig, ik verdien geen cent als student dus mag ik lekker door de bebouwde kom scheuren ;)
basvh
quote:
Originally posted by Ding Chavez

Op zich lijkt me dat geen slechte regel om in nederland in te voeren, gewoon die boetes niet alleen laten afhangen van de overtreding maar ook van je inkomen.

daar zal de sp ook nog wel mee komen of groen links. Echt onzinnige regel dat.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland