return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Donor of niet ??

MennoB
Neeej!!

Als ik er zo aan denk, dat ze in mij gaan snijden als ik dood ben, wil ik geen donor zijn. Ze blijven mooi van mij af..
MaGiK54
Hoe staan trouwens de mensen die geen donor willen worden/zijn er tegenover als ze zelf ooit een orgaan nodig hebben (laten we hopen van niet natuurlijk) ?? Accepteren of weigeren jullie het donororgaan ??
Chicane
Ik heb donorhuid op m'n bovenbeen, was nog te jong om me eigen huid ergens anders vandaan te plukken. Wat misschien wel een oplossing zou kunnen zijn is dat donoren hoger op een wachtlijst komen te staan dan niet donoren. Als ik een nier long of penis nodig zou hebben dan moet ik maar iets langer wachten omdat ik m'n eigen delen niet wil afstaan... wel zo fair vind ik dan weer
jp
Trouwens, van mijn penis kun je wel 3 mensen gelukkig maken ;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Chicane
Wat misschien wel een oplossing zou kunnen zijn is dat donoren hoger op een wachtlijst komen te staan dan niet donoren. Als ik een nier long of penis nodig zou hebben dan moet ik maar iets langer wachten omdat ik m'n eigen delen niet wil afstaan... wel zo fair vind ik dan weer

Deze uitlating wilde ik eigenlijk met mijn laatste post ontlokken, valt me mee dat een niet-donor dit post. Vind dit persoonlijk ook erg fair en niet meer dan normaal. Wellicht als zo'n regel wordt ingevoerd, dat er mensen zijn die zich opgeven als donor.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland