return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Donor of niet ??

basvh
quote:
Originally posted by Chicane
mwhehehehe, we spreken elkaar weer in het hiernamaals en dan lach ik jullie allemaal vierkant uit omdat jullie geen milt, lever, hart, long, penis, weet ik veel wat hebben ... MWOEHAHAHAHAHAHAHA :stongue: :happy2: :tongue3 :disbelief :toothless

jah dan staan we daar boven en dat zegt de chef daaro: jah bas jij hebt mensen weer leven gegeven. Je mag nu 7 maagden uitzoeken en je krijgt een eigen plekje in de hemel.

en dan zeggen ze tegen jouw: bij je dood ben je zelfs egoistisch brand jij maar 2000 jaar in de hel mannetje
magrec
Ja ik ben ook donor.

Mocht ik ook maar iemand kunnen helpen ermee dan doe ik dat wat heb ik eraan als ik dood ben :p
Jesse
quote:
Originally posted by basvh
jah dan staan we daar boven en dat zegt de chef daaro: jah bas jij hebt mensen weer leven gegeven. Je mag nu 7 maagden uitzoeken en je krijgt een eigen plekje in de hemel.

en dan zeggen ze tegen jouw: bij je dood ben je zelfs egoistisch brand jij maar 2000 jaar in de hel mannetje
LOL!:D

Ik heb ervoor gekozen om het uit handen te geven. Mijn nabestaanden mogen beslissen wat er precies gebeurd. De nabestaande kunnen nog (in mijn geheel) afscheid nemen en daarna is het wat mij betreft open huis..Ik zelf heb er toch niets meer aan en je kan er anderen mee helpen. Begraven worden wil ik niet dus wegrotten zal het ook niet.
dj_spare
quote:
Originally posted by basvh

en wat hebbie daaraan dan als ze je lul hebben gebruikt?? :toothless :stongue:
Chicane
quote:
Originally posted by dj_spare
en wat hebbie daaraan dan als ze je lul hebben gebruikt?? :toothless :stongue:

LOL.. PADABOEM!! :D die zat ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland