|
|
| FunkySimon |
| quote: | Originally posted by moogwai
Straks staan ze nog in de album top 50 als heel het NL-forum z'n collectie aan het legaliseren is :D |
die lijsten worden niet bepaald door de verkoopcijfers maar die worden door de maatschappijen zelf op gesteld:clown:
ik geloof echt geen zak van die lijsten, misschien de top40 nog wel maar die top van dance lijsten zeker niet.
Platenmaatschappijen geven platenwinkels meer promo's als ze bijvoorbeeld 1 of 2 keer per maand 1 van hun platen van hun label in de top 10 zetten. |
|
|
| DJ D-Man |
Gisteren liep ik voor een beltegoedkaart even binnen bij de lokale cd-winkel waar ze alleen hele matige oude rotzooi verkopen (meestal), zie ik daar ineens Magik 4 met de hoes met elfje staan voor 18 euro :conf: !
Ik heb wel eens gehoord dat dit echt collectors-items zijn. Zelf heb ik Magik 4 al, maar voor het geval dat iemand deze cd nog zoekt...? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
die lijsten worden niet bepaald door de verkoopcijfers maar die worden door de maatschappijen zelf op gesteld:clown:
ik geloof echt geen zak van die lijsten, misschien de top40 nog wel maar die top van dance lijsten zeker niet.
Platenmaatschappijen geven platenwinkels meer promo's als ze bijvoorbeeld 1 of 2 keer per maand 1 van hun platen van hun label in de top 10 zetten. |
Ik kan je vertellen dat de Flitsende 50 wel degelijk op verkoopcijfers gebaseerd is. Maar dat zijn alleen de cijfers van 1 of 2 zaken geloof ik. |
|
|
| Dazzle |
| quote: | Originally posted by Dazzle
Ik heb magik 1 t/m 3 in oude staat. Vier heb ik nog niet omdat ik die in een andere hoes zoek: de artist profile series hoes.
|
Ik heb deze vandaag binnen gekregen. Hij bestaat dus echt. Tis gewoon Magik 4, maar dan in een speciale Artist Profile uitvoering |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Dazzle
Ik heb deze vandaag binnen gekregen. Hij bestaat dus echt. Tis gewoon Magik 4, maar dan in een speciale Artist Profile uitvoering |
Coolness :toocool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|