return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Magik 1 t/m 7 voor € 9.95

FunkySimon
quote:
Originally posted by moogwai
Straks staan ze nog in de album top 50 als heel het NL-forum z'n collectie aan het legaliseren is :D

die lijsten worden niet bepaald door de verkoopcijfers maar die worden door de maatschappijen zelf op gesteld:clown:

ik geloof echt geen zak van die lijsten, misschien de top40 nog wel maar die top van dance lijsten zeker niet.

Platenmaatschappijen geven platenwinkels meer promo's als ze bijvoorbeeld 1 of 2 keer per maand 1 van hun platen van hun label in de top 10 zetten.
DJ D-Man
Gisteren liep ik voor een beltegoedkaart even binnen bij de lokale cd-winkel waar ze alleen hele matige oude rotzooi verkopen (meestal), zie ik daar ineens Magik 4 met de hoes met elfje staan voor 18 euro :conf: !
Ik heb wel eens gehoord dat dit echt collectors-items zijn. Zelf heb ik Magik 4 al, maar voor het geval dat iemand deze cd nog zoekt...?
eieregooie
quote:
Originally posted by FunkySimon
die lijsten worden niet bepaald door de verkoopcijfers maar die worden door de maatschappijen zelf op gesteld:clown:

ik geloof echt geen zak van die lijsten, misschien de top40 nog wel maar die top van dance lijsten zeker niet.

Platenmaatschappijen geven platenwinkels meer promo's als ze bijvoorbeeld 1 of 2 keer per maand 1 van hun platen van hun label in de top 10 zetten.

Ik kan je vertellen dat de Flitsende 50 wel degelijk op verkoopcijfers gebaseerd is. Maar dat zijn alleen de cijfers van 1 of 2 zaken geloof ik.
Dazzle
quote:
Originally posted by Dazzle
Ik heb magik 1 t/m 3 in oude staat. Vier heb ik nog niet omdat ik die in een andere hoes zoek: de artist profile series hoes.

Ik heb deze vandaag binnen gekregen. Hij bestaat dus echt. Tis gewoon Magik 4, maar dan in een speciale Artist Profile uitvoering
MaGiK54
quote:
Originally posted by Dazzle
Ik heb deze vandaag binnen gekregen. Hij bestaat dus echt. Tis gewoon Magik 4, maar dan in een speciale Artist Profile uitvoering

Coolness :toocool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland