|
|
| GrimReaper |
Tuo osio on kyllä todella ärsyttävä kaikessa hienoudessaan. Uusia julkaisuja tai levyjä pitäis arvostella mutta mites onkaan... yhdeksän kymmenestä on kuitenkin mp3-julkasuja tai jonkun ison DJn setissä kuultuja eikä välttämättä saa julkasuja vielä kuukausiin.
Muutenkin suuri osa arvosteluista on vaan "OMG sitä OMG tätä". Onpas hieno ja kattava arvostelu. Ja vielä kun lähes jokaisessa threadissa kun vaan kysytään juuri sitä julkaisuajankohtaa arvostelematta koko biisiä/biisejä niin miten se voi olla uusi julkaisu jos se ei oo tullu ulso vielä? :rolleyes:
Eikös uuden julkasun pitäis olla sellanen jonka jokainen voi ostaa/tilata samantien itselleen?
Mitäs ootte mieltä asiasta? Onko oikein postata tuonne biisejä jotka eivät kuitenkaan oo uusia julkaisuja? Minua ainakin ärsyttää välillä enemmän, välillä vähemmän lukea koko osiota. |
|
|
| Mr.Mystery |
Jep jep, itse yritin turhaan taistella mp3-eliittiä vastaan mutta totesin homman turhaksi kun alkoi sataa paskaa niskaan vähän turhan paljon.
Pitäkööt foruminsa, perkele, infotaan me täällä toisiamme ihan oikeista julkaisuista ;) |
|
|
| GrimReaper |
| Juu. Eliittityypit luulevat olevansa suuriakin "skenen" tukijoita miljoonalla 0-päivän mp3:sellaan. Suurin osa näistä tyypeistä kun ei ikinä osta juuri ainuttakaan levyä, vaan polttavat ne amppärit CD:lle ja ovat tyytyväisiä itseensä. |
|
|
| MekkaFIN |
| Joo, eipä oo tonne osiolle kovin monesti tullu postattua, mieluummin sitä tänne suomiosioon kommentoi, kun ei tuo englanti vielä ihan täydellistä ole. ;) |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Jep jep, itse yritin turhaan taistella mp3-eliittiä vastaan mutta totesin homman turhaksi kun alkoi sataa paskaa niskaan vähän turhan paljon.
Pitäkööt foruminsa, perkele, infotaan me täällä toisiamme ihan oikeista julkaisuista ;) |
isekin olen koittanut samaa monesti, mutta ei auta vaikka mikä olisi. jos olisin moderaattori tuolla niin siirtäisin kaikki turhat topicit music discussioniin tai pistäisin kiinni. olisi edes kokonainen mp3 rippi saatavilla, mielummin tosin vinyyli tai/ja cd kun thread postataan, mutta ei, todennäköisesti biisi on vaan kuultu asot:issa tai jossain muussa live setissä! pirun ärsyttävää kyllä! ihmiset ei tunnu tajuavan mikä on uusi julkaisu!
pitäis varmaan muodostaa joku tiimi joka aina postaa topicceihin jotka ei oo uusia julkaisuja kertoen foorumin pointin tai jotain vastaavaa! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|