|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by jp
Red Bull |
Leuk! :p :haha:
On-topic: het zou idd belachelijk zijn als ze dat hier gaan verbieden... ik begrijp dat ze dat in Frankrijk puur op grond van hun cafeine-wetgeving hebben gedaan, en die is veel strenger dan hier. Hier is er dus geen enkele reden om 't te verbieden.
Mochten ze 't toch voor elkaar krijgen zou ik wel behoorlijk balen ja... |
|
|
| basvh |
zonder red bull had ik me havo nooit gehaald. 4/5 havo in 1 jaar dan wel te verstaan.
Toch denk ik dat red bull ook een gedeelte geestelijk werkt. als je energy drink dan denk je toch beetje van: Nou moet ik toch opeens boordevol met energie zitten. Tuurlijk is het meeste de taurine maar ik denk dat het erin geloven ook wel meespeelt |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by jp
Voordat Red Bull hier verkocht werd hebben we veel geld verdient met het importeren van Red Bull uit Oostenrijk en Duitsland. De helft van de examenklassen (1994) kocht dat spul om 's nachts door te kunnen leren.
|
ik dus :D, ook in 1994, slijterij in de buurt was de enige die de "echte" red bull nog had :)
kwartier voor examen effe boek van engels doorgelezen, 7.6 zonder te leren :D |
|
|
| Switch |
| btw de huidige red bull is zo slap, het werkt niet eens. er zit nog minder cafeine in dan in een bakkie koffie. 't zit allemaal in je koppie..... |
|
|
| franzelare |
| ik zou het belachelijk vinden, moet je straks red bull bij je dealer gaan halen :stongue: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|