return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Nederland bestudeert verbod Red Bull

jp
Vergelijk:

Thai Bull: 1200mg Taurin in 150ml
Nederlandse Red Bull: 400mg Taurine in 100ml
arjen
Ben ook een fervent drinker:

Bullit van de c1000 is naar mijn mening het lekkerst. Gewoon omdat ik die altijd koop endaar dusaan gewend bwwn.
Golden shower iets minder smaakt wel degelijk anders ook al komt het uit dezelfde fabriek.
Bavaria nep merk wordt o.a. verkocht bij de edah voor 99 cent is wel te drinken maar veel slechter dan bovengenoemde
Ook ooit een blikje energy-drink op van de super-deboer (0.35 cent): niet te zuipen!
Kremlin o.a. bij de Jumbo te koop voor 2.29 per 1.5 liter is wel te doen zeker als je de 1.5 liter achter elkaar op drinkt!!
Energy-drink van Konings uit Belgie te koop bij: Jumbo (0.29 als vervanger van Bullit en de Golff) is wel te doen zeker als het koud is anders matig.

Echte red-bull: slechte nasmaak zoals al is gezegd

Met leestekens imo.. spellingsfouten wel onder voorbehoud
arjen
quote:
Originally posted by jp
Vergelijk:

Thai Bull: 1200mg Taurin in 150ml
Nederlandse Red Bull: 400mg Taurine in 100ml

Das dus 400:800.
Nederlandse redbull heeft dus de helf minder hmmm.. importbedrijf beginnen?
jp
quote:
Originally posted by arjen
Das dus 400:800.
Nederlandse redbull heeft dus de helf minder hmmm.. importbedrijf beginnen?

"Sicher ist, daß die Einfuhr des österreichischen "Red Bull"-Originals (nachweislich mit mehr Hyper-Speed als die deutsche Version) wegen der speziellen Kombination von Taurin mit anderen Wirkstoffen weiterhin illegal bleibt"

Red Bull NL 2 koppen koffie
Red Bull D 4 koppen koffie
Red Bull A 8 koppen koffie

^^^ dat is ongeveer de richtlijn
Raymond
Het gaat dus om de wodka/red bull variant zoals hierboven ook al ergens is aangegeven. Bepaalde personen gaan helemaal flippen als ze deze combi drinken. Mijn ex kreeg er altijd kots neigingen van en werd zo slap als een vaatdoek. Niet dat ik dat erg vond! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland