|
|
| AlFerox |
| je kan ook gewoon een lijntje speed nemen :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by joesterizor
en je weet toevallig geen adresje... :gsmile: |
Voor de Thaise? Amsterdam-West Jan Evertsenstraat
Wat ze verkondigen over smaakstoffen is Red Bull. De Oostenrijkse Red-Bull smaakt anders omdat er meer werkzame stoffen in zitten. Waarom is anders de Thaise Red Bull (zonder koolzuur en in klein 150ml flesje) zo verschrikkelijke zoet?
In Thailand mag gewoon veel meer omdat er geen strenge regelgeving is.
Sinds 1994 is de samenstelling van de Duitse Red Bull al 3 keer aangepast, vanwege de wetgeving.
Red Bull heeft geen goedkope eigen merk. De meeste energydrinks worden tegenwoordig bij grote frisdrankfabrieken gemaakt (Bavaria bijv)
De kracht van Red Bull blijkt wel uit de vele neppers met bijna dezelfde naam en/of logo: Red Bat, Sitting Bull, Red Horse, Blue Bull etc etc
De 1.5 liter flessen Kremlin (of zo) bij de slijter (DirckIII) zijn ook aan te raden (2,99 Euro)

Computerdoos vol blikjes (sinds 1994) uit o.a. Nederland, Duitsland, Belgie, Spanje, Griekenland, Engeland, Tsjechie, Australie, Zwitserland, Nieuw-Zeeland, Liechtenstein, Oostenrijk, Verenigde Staten, Canada, Italie, Thailand, Japan, Singapore :toocool: |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Met mijn smaakpupillen is niks mis volgens mij, ik proef een verschil tussen Bullit en Red Bull.
|
nou... dan proef je toch echt niet goed genoeg... de smaak van bullit. golden power en red bull verschilt toch echt. Persoonlijk vind ik de 'echte' red bull niet zo lekker... als je het drinkt zit daar een hele andere nasmaak aan als bij Golden Power/Bullit... en Red Bull is ook iets kleveriger dacht ik want als je het drinkt blijft het langer in je bek hangen terwijl je de andere meuk zo achterover ketst slikt en het is weg :)
dus geef mij maar die goedkope troep, het kunstgebit kan ik wel van mijn pa lenen. |
|
|
| SnuggLe |
Golden Power noem ik altijd Golden Shower. Net zo ranzig lijkt me!
Die Thais Redbull heb ik oook gehad ja, in Thailand zelf. Dat gaat klere-hard. Ze verkopen daar ook keiveel shirts met dat logo erop, exportproduct nr 1 voor backpackers. Iedere backpacker die daar geweest is heeft zo'n shirt.
En over ontwenningsverschijnselen, dat heb ik ook een tijdje gehad ja. Ik dronk op een gegeven moment 4 blikken bullit per dag. Als je dan stopt merk je het wel ja! |
|
|
| FunkySimon |
zou wel een actie zijn in Nederland;
je mag dus wel een joint opsteken maar je mag niet een blikje red bull drinken...:rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|