return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 
Nederland bestudeert verbod Red Bull

AlFerox
quote:
Originally posted by Valhalla
drink de zooi niet altijd vanwege zijn "effecten" maar meer vanwege zijn smaak, lekker zoet. Ook fijne katerkiller.
Heerlijk zo'n ijskoude red bull weggieten in je kurkdroge nek...

lijkt me sterk. caffeïne droogt uit, dus zal red bull (net als koffie) eerder je kater versterken dan verzachten.
FunkySimon
quote:
Originally posted by AlFerox
lijkt me sterk. caffeïne droogt uit, dus zal red bull (net als koffie) eerder je kater versterken dan verzachten.

als je een kater hebt dan zijn vooral de suikerspiegels in lichaam heel laag, daarom is het altijd beter om iets zoets te drinken zoals frisdrank dan alleen maar water.

daarnaast heb je wel gelijk dat caffeine niet goed is maar het geeft je wel een energy boost.
van Quint
Ik zit nu in Zweden en je kunt hier idd geen redbull/wodka bestellen. Gewoon zelf maken dus. Alcohol is hier reteduur. Niet normaal. + die gasten die er aan zijn overleden hadden ook 'iets' te veel gedronken. Misschien dat dat er iets mee te maken had?:rolleyes:
jp
Als ik ooit zo'n drankje op de markt zou brengen in Zweden, dan zou het de naam ' Yellow Snow' krijgen :D
van Quint
quote:
Originally posted by jp
Als ik ooit zo'n drankje op de markt zou brengen in Zweden, dan zou het de naam ' Yellow Snow' krijgen :D

:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland