return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Leama And Moor
View this Thread in Original format
OracaZ
Seriöst? Hur jävla heta är inte dessa killar ihop..bara leama (martin smith) är en av mina favoritproducenter..och tillsammans med moor (andy moor)..så blir det ju kalas... och nu på så kort tid har de slängt ut kvalitetsproduktioner..nån som håller med mig?..eller tycker ni jag är ute o cyklar =)...
lonne
Jag kan inte göra något annat än att hålla med dig! Verkligen 2 fantastiska producenter.
Martin Smith är också en personlig favorit när han producerar på egen hand. Melodica och Requiem For a Dream är 2 klassiker!

Jag har även fastnat för deras nya singel Shades of Read, så det är bara att hoppas att dessa killar fortsätter i samma goda anda.:)
RebeL9
håller med till fullo.
deras nya Shades of Red är otroligt vacker. Och jag tappade hakan när jag hörde deras remix på Li Kwan - Point Zero på ASOT förra veckan :D
De flesta andra producenter bleknar i jämförelse =)
CJ InterCity
har inte hört så mycket från dem. deras remix av Sonourous - Second Sun är uber, men deras remix av Avril Lavigne - *låtnamn* låter som motorn i en gammal Saab :p

Requiem For A Dream är helt underbar, det måste jag dock hålla med om ;)
RebeL9
remixen på Avril Lavigne - Im with you e ju bara för bra. Det är så låten borde låtit från början! :D
SMC
Ja de är verkligen en stark duo, de verkar komplettera varandra på ett bra vis och producerar mycket fin musik. Leama är duktig på egen hand, dock verkar Andy Moor vara ännu vassare.
Arthur Baker featuring Astrid Williamson - 1000 Years (Andy Moor Mix)
En av vinterns bästa låtar enligt mig. Så brutal och extremt välproducerad. :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement