|
|
| Little Theseus |
OMG ik ga in het paard draaien!
Van 22:30 tot 23:30 draai ben ik gevraagd om te draaien; tussen de band Los en DJ Jurgen.
Zenuwachtig? JA!
Tin, Bram, jullie komen als Hagenezen toch wel ff gezellig kijken :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
OMG ik ga in het paard draaien!
Van 22:30 tot 23:30 draai ben ik gevraagd om te draaien; tussen de band Los en DJ Jurgen.
Zenuwachtig? JA!
Tin, Bram, jullie komen als Hagenezen toch wel ff gezellig kijken :) |
Ja ja ja ja ik denk dat ik er wel bijben....!
Moet even kijken, heb eerst visitatie: we zoeken een nieuwe huisgenoot etc voor ons op de flat.
Maar Bastiaan, anders kom je vantevoren gewoon ff bij mij langs, samen met Tin! Bel me ff (je heb mijn nummer wel, anders via Tin effe vragen). Tin stuurde mij al een SMS-je. Ik kom denk ik wel, ff kijken of ik Anke ook mee kan krijgen. |
|
|
| DjRV |
dit is morgen al:(
toppie btw bas! |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by DjRV
dit is morgen al:(
toppie btw bas! |
:) Ja ik wist het zelf gister pas; ik val in voor ze - ik krijg er ook niks voor (behalve gratis drank mag ik toch wel hopen)
En dan draai ik donderdag de hele avond in Rotterdam op een studentenfeest daar - hij gaat lekker! :D:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
:) Ja ik wist het zelf gister pas; ik val in voor ze - ik krijg er ook niks voor (behalve gratis drank mag ik toch wel hopen)
En dan draai ik donderdag de hele avond in Rotterdam op een studentenfeest daar - hij gaat lekker! :D:D |
Heb je nog Gastenlijst plaatsen in de aanbieding, anders kom ik nie hoor! :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|