return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Hasselt/Diepenbeek Meeting - Foto's+Review

Meltos
quote:
Originally posted by Zehra
Hmm der was dus een klein (maar niet negeerbaar) foutje in mijn tabelleke... sorry Meltoz :) dom van mij natuurlijk, om de twee tommen door elkaar te halen :rolleyes:

dus mensen, heb de correctie ff doorgevoerd... de winnaar van het bowlen was dus: MELTOZZZ!

iedereen mag hem nu een kus geven! :D

Nah Zehra, ge hebt het begin van U stage al wreed goe doorstaan zene, ze verdiend't echt wel zene en altijd goe gezind kan nie stuk he ;) :D

Vond het gister echt super, en allemaal fijne mensen zene, had echt wel niks anders verwacht van trance-addicts, vond het echt dikke fun, alleen spijtig da'k vroeger door moest, want had het vervolg ok nog graag meegemaakt...

Enfin, la me nu nie bloze :p ma'k ga nu gewoon e diepe buiging maken vo de mensen van gister, jullie ware echt te gek :D :D
Zou zeggen dat voor herhaling vatbaar is, en da ga'k wel zien da'k niks anders gepland heb..:rolleyes:

@ SilentEagle: vette review man ;) :D Zo wijd zitte we ok nie van elkaar en Benny zit ok op ne worpafstand :rolleyes: :D
pooley
Dwarves don't like to be tossed
Tiger777
allemaal zo'n gelukkige mensen :) Ze hebben hun daar precies goed geamuseerd. En maar goe ook! :)

Uitkijken naar de grote meeting in Antwerpen binnekort! ;)
Dj Lex
'Leuk!
lievez
sjieke fotokes ;)

ziet er naajs uit *denkek ;)*

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium