return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Kanske den slutgiltig SWETA omröstning

SteveTranz4ever
Det har vart lite disskusioner om framsidorna och baksidorna så för att reda ut det en gång för alla så gör jag ännu en poll (jag tänker inte reda ut vad som disskuterades tidigare, jag kommer vänta tills sista stund att rösta för att heller för det kan påverka utgången av denna pollen)... Jag försöker inte påverkar dom omröstningarna som redan varit, om så hade vart fallet hade jag skitit i att göra en till poll så här kommer den slutgiltiga....
Better safe than sorry... eller hur ;)

På begäran har jag nu även lagt till kombination #5 där baksidan är TA adressen... en del som ville att den skulle va med även denna gången... får göra en till poll om den vinner vad som ska va framsidan.

Kombination #1

Kombination #2

Kombination #3

Kombination #4

Kombination #5
eller

Jag borde gjort nåt liknande från början !

www.tranceaddict.com kommer även att läggas in på vilken det än blir !!!

POLLEN HAR EN TIDSBEGRÄNSNING PÅ 48 TIMMAR...
Den som vinner denna poll är vår slutgiltiga SWETAshirt.

Berätta gärna om denna sista omröstning för dom SWETAs ni tror behöver veta, nån kanske missar som inte borde ! ;) you know what I mean ;)

Detta är en annan variant av förra omröstningen om fram och baksida av Nyx bidrag. Jag har inte tagit med alla från den omröstningen av den enkla anledningen att vissa fick bara enstaka röster.

(börjar känna mig rätt snurrig på de här nu)
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
www.tranceaddict.com kommer även att läggas in på vilken det än blir !!!

Dvs som alternativ #5 antar jag? Verkar schyst ;)
Glorie
bra andrew att du uppmärksammade, du vet vad ;)

jag röstar helt klart på alt. 5 Det blir snyggast med en snygg "logga" /ett tryck (alltså huvuddelen av designen) på ett ställe å inte på båda sidor :D mindre plottrigt :) less is more som gamle herr Bergström skulle uttryckt det. fast ja betvivlar att femman vinner :)
ShyTrance
helst 5an med d trycket som vann framside omröstningen... och 1an är ok...
quilly
5:ans baksida och 1:ans framsida :gsmile:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden