|
|
| SteveTranz4ever |
Kom å tänka på att Aendy borde ju faktiskt vart i farten här.... "trance(krummelur)addict" är ju en särskrivning... är man beroende av trance så heter det tranceaddict ;)
Har nästan lust att lägga ifrån mig detta projekt till någon annan... men okej man borde ha tålamod för vi har haft denna diskussion i snart 2 år känns det som... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det kommer göras en beställning väldigt snart så rösta ni som inte redan gjort det...
Alla detaljer som fonter som e olika eller adresser som saknas kommer att ordnas till så oroa er icke.
Jag ber er att acceptera valet av tryck för vår t-shirt då vi har gemensamt röstat fram detta. Alltså "rätt låt vann".
Jag kommer snart upp med en tråd om priser, modeller och andra detaljer.
För er som missat hur det förmodligen blivande ryggtrycket kommer bli så ser det ut så HÄR, fast det kommer vara i två färger (grönliknande färgen och vitt/UV)
Nyx kolla dina PM :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kom å tänka på att Aendy borde ju faktiskt vart i farten här.... "trance(krummelur)addict" är ju en särskrivning... är man beroende av trance så heter det tranceaddict ;)
|
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
| quote: |
Har nästan lust att lägga ifrån mig detta projekt till någon annan... men okej man borde ha tålamod för vi har haft denna diskussion i snart 2 år känns det som... |
lägger du ifrån dig detta nu så kommer det inte bli nån t-shirt förrens om 2 år igen... hehe :p |
|
|
| ScuL |
så det blev nr1...
måste bara ändra typpsnittet så att de blir likadana tycker jag |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
|
Inte nödvändigtvis på engelska ;) Hade "trance addict" varit svenska ord, då hade det varit en annan femma, då jävlar :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|