return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Kanske den slutgiltig SWETA omröstning

St_Andrew
sorry för att jag e en sån whiner, men, ju mer jag kollar på dom här bilderna ju mer tveksam blir jag... helt seriöst, förutom ordet trance så har dom ingen koppling till musiken eller genren, dom har heller ingen koppling till sweta, så just nu känns det som om jag nog kommer köra på officiella varanten när den kommer istället :(
Nyx

jag har sagt det förr och jag säger det igen..jag tycker att vi ska ha kombination #4, fast med mindre logo där bak!

kombination #1 är inte konsekvent!
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
förutom ordet trance så har dom ingen koppling till musiken eller genren

måste de ha det? tycker inte jag.

quote:

dom har heller ingen koppling till sweta

mennn.. man kan ju lätt skriva till SWETA, då bara.. :) häng inte läpp andrew :)

quote:
Originally posted by Nyx
jag har sagt det förr och jag säger det igen..jag tycker att vi ska ha kombination #4, fast med mindre logo där bak!

aha! där sa du nåt som jag missat. Om logon e mindre på 4:an så blire ju bra mycke snyggare :) mycke snyggare än baksida 2 som ju e snarlik :)
AnD
Kombination 5 är den mest vettiga.
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
måste de ha det? tycker inte jag.

men det tycker jag :D

just nu får jag mer hårddrocksasossiationer eller nått :S

quote:
mennn.. man kan ju lätt skriva till SWETA, då bara.. :) häng inte läpp andrew :)

neh asså sorry för att jag verkligen har klagat mig egenom hela den här omröstningproseduren :p men va fan (no offence nyx) jag gillar inte dom där speciellt mycket, och jag hade verkligen sett fram emot en grymm sweta t-shirt...

quote:
aha! där sa du nåt som jag missat. Om logon e mindre på 4:an så blire ju bra mycke snyggare :) mycke snyggare än baksida 2 som ju e snarlik :)

agree! less is more som gamle herr Bergström skulle uttryckt det ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden