return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
LMC vs U2 - take me to the clouds above + grymma låtar :D

staz
vocalsen är lite sliskiga (tagna ur nån whitney houston låt), men låten är helt klart nice.. gillar den stenhårt iaf.

la upp den på steves ftp.. audiolush remixen är det mer drag i,, snabbare.. extended är långsammare och adhesive är i stil med extended fast lite tyngre bassline å lite trummor.. scott brown mixen är den (imo) mest komersiellt låtande.. eurotrancepop så det ryker om det.

passa på Å grabba aluna - time is all i need om ni inte hört den.. riktigt skön den också imho. slusnik luna mixen får mig att vilja studsa på en gång. proggig trance när den är som bäst. noel sanger mixen e inte heller dålig men personligen föredrar jag den förstnämnda.

Scott Bond - Naked Angel (Steven Hone Remix) lägger jag också upp, bör höras.
reveal
Är det Mashup Kids - To the Clouds Above [A1, resp. A2 Remix]? I så fall är det Whitney som sjunger vad jag vet :)
Glorie
quote:
Originally posted by staz
vocalsen är lite sliskiga

joo kan man ju säga.. :) ja e rätt säker på att de e whitney. hade den här låten i original, long time ago.
digga inte den här så mycke...

däremot...(trumvirvel)

quote:
passa på Å grabba aluna - time is all i need

TACK staz! Grymt bra! skön röst hon har.
staz
vocalsen är tagna ur en whitney houston låt .. det är inte whitney som sjunger dem i denna låt. En del av melodin i låten är tagen ur U2 - with or without you.

här står om låten: http://www.aatw.com/lmc.htm

quote:
All four members of U2 had to agree to the usage of the sample from their classic, With or Without You and this was added to lyrics from How Will I Know made a hit by Whitney Houston to make the track Take Me To The Clouds Above.

på 1.53 i slusnik luna mixen av all i need is time, då börjar mina fötter hoppa vare sig jag vill det eller ej :(
staz
la in lite mer grymt.. inte minst christian rusch & greg murrays nya, promise heter den. diggar den stenhårt,, creds för en så nice produktion rusch.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden